Ринок ЗМІ під небезпекою: без реклами ліків і пива

Вікна-Новини

У Мінфіні пропонують включити пиво в перелік алкогольних напоїв, а це суттєво обмежить його рекламу на телебаченні. Наслідки подібних «реформ» — нищівні для українських медіа.

Роботу може втратити кожен другий працівник ЗМІ. Фактично, це вбивство медійного ринку, адже фармацевтика та алкоголь — це 40% рекламних надходжень.

«Людей скоротять, журналісти залишаться без роботи. Ними стане легше управляти, тому що медіа, які є незалежними він інвесторів, які живуть тільки з рекламного ринку — їх стане ще менше, незалежних медіа стане менше,»- каже гендиректор рекламної компанії Starlight Sales Андрій Партика.

Один з ідеологів антиринкової ініціативи Олег Березюк, голова депутатської фракції партії «Об’єднання Самопоміч». Каже, як лікар, керувався при розробці законодавчих змін турботою про здоров’я громадян. А пиво — один з ворогів нації.

«Будь які напої які містять алкоголь, вони несуть небезпеку для людей різного віку,»- заявляє Олег Березюк.

«До недавнього часу у нас не було жодних обмежень на рекламу, низькі акцизи на алкогольні, слабоалкогольні, тютюнові вироби, але держава розвалилась — не зауважили?»- додає голова фракції.

Натоміть, про інші наслідки власних ініціатив депутат забуває. Якщо кошти, які бізнес витрачає на рекламу в ЗМІ, підуть повз них — частина засобів масової інформації збанкрутує. Їх продаватимуть, і не виключено, що іноземним інвесторам, у тому числі, росіянам.

ПРИВЕТСТВУЕМ!
Пожалуйста, помогите нам улучшить сайт -
поставьте 3 честных галочки

1. Я готов ежемесячно платить за доступ к сайту без рекламы:

2.

3. Мне

Пожалуйста, заполните все поля