PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Ринок ЗМІ під небезпекою: без реклами ліків і пива

Вікна-Новини

У Мінфіні пропонують включити пиво в перелік алкогольних напоїв, а це суттєво обмежить його рекламу на телебаченні. Наслідки подібних «реформ» — нищівні для українських медіа.

Роботу може втратити кожен другий працівник ЗМІ. Фактично, це вбивство медійного ринку, адже фармацевтика та алкоголь — це 40% рекламних надходжень.

«Людей скоротять, журналісти залишаться без роботи. Ними стане легше управляти, тому що медіа, які є незалежними він інвесторів, які живуть тільки з рекламного ринку — їх стане ще менше, незалежних медіа стане менше,»- каже гендиректор рекламної компанії Starlight Sales Андрій Партика.

Один з ідеологів антиринкової ініціативи Олег Березюк, голова депутатської фракції партії «Об’єднання Самопоміч». Каже, як лікар, керувався при розробці законодавчих змін турботою про здоров’я громадян. А пиво — один з ворогів нації.

«Будь які напої які містять алкоголь, вони несуть небезпеку для людей різного віку,»- заявляє Олег Березюк.

«До недавнього часу у нас не було жодних обмежень на рекламу, низькі акцизи на алкогольні, слабоалкогольні, тютюнові вироби, але держава розвалилась — не зауважили?»- додає голова фракції.

Натоміть, про інші наслідки власних ініціатив депутат забуває. Якщо кошти, які бізнес витрачає на рекламу в ЗМІ, підуть повз них — частина засобів масової інформації збанкрутує. Їх продаватимуть, і не виключено, що іноземним інвесторам, у тому числі, росіянам.