PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Падіння гелікоптера: версії катастрофи

Вікна-Новини

Військовий гвинтокрил, що вчора розбився на Київщині, був технічно справний. Такі попередні висновки комісії з розслідування катастрофи повідомляє Міноборони.

У відомстві заявляють: причини трагедії, що забрала життя нашого вояка аж ніяк не пов’язані з несправністю апарата. Кажуть, що перед вильотом його планово перевірили. І всі системи керування були в нормі.

Та журналісти програми «Вікна-Новини» мають інші дані. Ми сьогодні розшукали борт-механіка, який сидів просто за спиною загиблого пілота. Нині він єдиний, хто на власні очі бачив, що насправді сталося в небі і може про це розповісти.

Капітан Андрій Дроздов, який дивом вижив каже: їм у небі повністю відмовила система керування. Несуча система керування – чи не найважливіша частина. Простіше – це повітряні гвинти, які дають змогу гелікоптерові злітати, сідати та триматися в небі. Саме ця система вчора і відмовила МІ-24, — каже капітан.

А за життя командира екіпажу вже другий день борються лікарі. Нині він у реанімації.