PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Боротьба за бали: апеляція на ЗНО

Вікна-Новини

Абітур’єнтки-медалістки з Прикарпаття, що хотіли стати філологами, ледь не відмовилися від мрій через оцінки ЗНО з української мови. Творчі роботи випускниць гімназії екзаменатори оцінили вкрай низько. І дарма що дівчата вчилися на відмінно й гарно знають українську мову.

Проте вчителі заступилися за вихованок і порадили боротися з суб’єктивними оцінками – подати апеляцію на результати ЗНО. Ярині та Уляні пощастило: їх роботи переоцінили і кожній додали по 6 балів.

Аби уникнути в подальшому суб’єктивного оцінювання робіт випускників калуські педагоги вважають: творчу роботу потрібно прибрати з тестів. Аби учасників ЗНО перевіряв лише комп’ютер. Та в апеляційній комісії не погоджуються – кажуть, саме висловлювання учнями власної думки дає змогу визначити справжній рівень їхньої підготовки.