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
Авиация Прикарпатья вводит в строй резервных истребителей |Відео новини України

Авиация Прикарпатья вводит в строй резервных истребителей

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Авіація Прикарпаття вводить в стрій резервні винищувачі. Вони понад 10 років простояли у сховищах. А тепер діждали свого часу і побачили небо. Ціль одна — знищення ворога в повітрі.

Винищувач Міг-29 готують до дебютного польоту. Цей, аби дочекатися свого часу, 12 років простоював у ангарі.

«Два тижні працювали безпосередньо на літаку, щоб відновити його справність, продовжили ресурс літака на 3 місяці і СТО», — каже Василь Федасюк, старший інженер 114-ї бригади тактичної авіації.

Його спеціально відновили для перехоплення бойових літаків у повітрі. Скільки таких на івано-франківському аеродромі, льотчики не кажуть. Називають це військовою таємницею.

Штурвал винищувача довіряють лише висококласним пілотам. Нині за нього сідає сам командир бригади тактичної авіації.

За легендою МІГ має перехопити й знищити російський літак. Завдання опрацьовують уже тиждень. Кажуть, на відмінно.

Нині у прикарпатському небі — не лише винищувачі. На навчально-тренувальних авіамашинах досвідчені фахівці опрацьовують фігури пілотажу.

«Вже сьогодні ці пілоти готові виконувати бойові завдання, захищати мирне небо над головою», — каже офіцер регіонального медіа-центру МОУ Тарас Грень.

Військові не приховують: уся техніка — ще радянський спадок. За 23 роки область не отримала жодного нового літака. А за те, що ці в дії, дякують місцевим мешканцям. Ті зносять на аеродром паливо, системи радіозв’язку та запчастини для автомобілів.

«Акумулятори в нас були ще радянських часів, нам доставили їх підприємці. Зараз необхідні ремонт літаків, які ремонтують на авіаційних заводах + сума одного — лише двигуна коштує 5 мільйонів гривень, їх два — уже 10. Плюс техніка. Десь в загальному 30 мільйонів гривень», — рахує Юрій Погорілий, в.о. командира 114-ї бригади тактичної авіації.

Та, на щастя, кажуть військові, на патріотизм гроші не впливають. Увесь особовий склад частини — у режимі бойового чергування. Україну боронити готові.

«Всіма правдами і не правдами, ці літаки піднімаються в небо, і будуть підніматися в небо і літаки цілком справні і здатні виконати поставлені завдання», — сказав офіцер регіонального медіа-центру МОУ Тарас Грень.