PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Антимонопольний комітет взявся за столичні гіпермаркети

Вікна-Новини

Антимонопольний комітет почав розслідування діяльності
великих торговельних мереж Києва на предмет антиконкурентних узгоджених дій,
які призвели до значного підвищення цін на продукти харчування.

Про це повідомили в прес-службі АМКУ з посиланням на першого
заступника голови Комітету Рафаеля Кузьміна.

Так, АМКУ аналізує діяльність мереж, що працюють у Києві під
брендами: «АШАН», «Фуршет», «Сільпо», «Фора», «Велика кишеня», «АТБ», «ЕКО
маркет», «Караван», «BILLA» , «Край та Країна», «Перехрестя», «СПАР», «NOVUS»,
«Бімаркет» і «Метро» на предмет дотримання вимог конкуренційного законодавства.

Як зазначив Кузьмін, підставою для розслідування стало
застосування торговельними мережами механізмів, які могли призвести до економічно
необґрунтованого підвищення цін на продукти харчування.

Так, ціни на молочну продукцію, макаронні вироби,
соняшникову олію, крупи, м’ясо та рибу у 2011 році і на початку 2012 року
підвищилися на 15-60%. Водночас індекс споживчих цін у Києві зріс на 13,5%.
«Такі дії торгових мереж можуть містити ознаки антиконкурентних узгоджених
дій», – повідомив Кузьмін.

За вчинення подібних дій законодавство передбачає штрафні
санкції в розмірі до 10% доходу компаній-відповідачів.