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
Про мову, алкоголь, літературу та дисципліну в «Ленкомі» | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Про мову, алкоголь, літературу та дисципліну в «Ленкомі»

Вікна-Новини

Вiкна 22:00

«Ленком»
приземлився в Борисполі. Легендарний московський театр у суботу зіграв першу з
шести вистав великих українських гастролей. Танцювальну драму «Пер Ґюнт». А у
п’ятницю від ранку до вечора акторів супроводжували телекамери. Про мову,
алкоголь, літературу та дисципліну в «Ленкомі» – розповість Ольга Семак.

В Борисполі приземляється
важка артилерія «Ленкому». Режисер Марк Захаров, актори Сергій Степанченко та
Антон Шагин. 10-та ранку. А в Москві сьогодні прокинулися ще раніше.

Марк Захаров, художній керівник театру «Ленком»:

В «Том
самом Мюнхгаузене
» говорится, что вставать в 8 утра или в 7
это, может, и не подвиг, но что-то героическое в этом есть.

Сергій
Степанченко жаліється, що не знає української. Втім, до спілкування в Києві –
готовий.

Сергій Степанченко, народний артист Росії:

Понимать-то, наверное,
поймем что-нибудь, если на суржике будете говорить, а так, чтоб классический
язык, наверное, вряд ли.

У вас фамилия украинская…

Фамилия украинская, ну,
заселяли Дальний Восток украинцами
.

А песни украинские?

Співаю трошки!

Ще 10 років тому
він учився на слюсаря. А сьогодні – новий кумир «Ленкому». Антон Шагин грає
головні ролі в усіх останніх прем’єрах найвідомішого театру Росії. В літаку
читав книжку – пронизливі оповідання Андрія Платонова.

Антон Шагин, актор театру «Ленком»:

Ну, потому что я не прочитал несколько рассказов, сейчас
наверстываю
.

Читаете для себя или готовитесь к какой-то роли?

Нет, для себя.

За 10 хвилин уже
пітерським рейсом прибуває Віктор Раков. У Пітері актор грає галантерейника
Бонасьє в нових «Трьох мушкетерах». Там і підхопив нежить.

Віктор Раков, народний артист Росії:

Съемка была до 5 утра
в Питере. Настроение отличное.

В руках у Ракова –
не книжка, пакет з дьюті фрі. Журналісти міркують – алкоголь чи парфуми? Та
ленкомівці поспішають до готелю.

За три години
Віктор розкриває таємниці свого подорожнього шопінгу – то не парфуми.

Віктор Раков, народний артист Росії:

Нет, там был виски и «Бейлис».

Але міцні напої
на гастролях – зась, каже Раков. В «Ленкомі» – залізна дисципліна, однакова для
всіх – байдуже, нарідний ти чи безрідний. Є цілий перелік гріхів, за які легко
можуть звільнити.

Віктор Раков, народний артист Росії:

Опаздывать, не знать
текст, выезжая на гастроли, ставить на уши поезд, гостиницу
.

Марк Захаров каже:
театр – це все, що в нього лишилося. На кіно вже немає сил та часу. Нова
вистава «Пер Гюнт» йому особливо люба: це ще одна спроба пізнати самого себе.
Нехай і на схилі літ.

Марк Захаров, художній керівник театру «Ленком»:

Пер Гюнт для меня даже
может какой-то исповедально-личностный. Его называли, Генрика Ибсена таким
фрейдистом. Это было что-то новое в литературе.

Одразу після
прес-конференції починається репетиція. Тут вже всі напоготові – 12 музикантів,
звуковики, хореограф. Зараз репетирують одну з найяскравіших сцен – танець тролів.

Уся вистава – це пластична
фантазія, що заколисує головного героя. На сцені театру Лесі Українки актори
намагаються якнайліпше розігрітися, опанувати новий для себе простір. Щоб уже
завтра здивувати українську публіку так, як вміють лише в «Ленкомі».