PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Біля берегів Індії горить судно з українцями на борту

Вікна-Новини

В Аравійському
морі третю добу горить німецький контейнеровоз Amsterdam Bridge, у складі
екіпажу якого четверо українців.

Ситуація на судні
критична через наявність на борту 119 контейнерів з небезпечними вантажами,
головним чином горючими рідкими хімічними речовинами та смолою, повідомляє
«Морський бюлетень Совфрахт».

Пожежа на судні
почалася ще 9 вересня після виходу з порту Мумбай. Загоряння викликав вибух в
одному з трюмів. Увечері 10 вересня до екіпажів кораблів берегової охорони і
рятувальника Svitzer Surat, що борються з пожежею, приєдналися досвідчені
пожежники міста та фахівці з хімічних і токсичних матеріалів. Витоку або іншого
забруднення середовища поки немає.

Екіпаж судна
становить 21 чоловік і, за останніми даними, все ще залишається на борту
контейнеровоза. У складі екіпажу 13 філіппінців, три бірманці, один поляк і
чотири українця.

Оператор
контейнеровоза, японський гігант K-Line, підписав контракт про порятунок з
шведською компанією Ms Resolve.