PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Невтішні реалії: Україна заробила на Євро-2012 втричі менше, ніж витратила

Вікна-Новини

Економіка
українських міст, що приймали Євро-2012, отримала близько мільярда євро. Про це
повідомив заступник голови Нацагентства з питань підготовки до Євро-2012
Валерій Жалдак, передає “Радіо Свобода”.

Він пояснив, що
такі висновки можна зробити за результатами соцдослідження “Євро-2012
очима фанатів”, яке провело в Україні німецьке товариство міжнародного
співробітництва (GIZ).

“Під час
турніру до України в’їхали 1,8 мільйона іноземців. Середньостатистичний
відвідувач турніру, за результатами опитуванні, витратив у приймаючому місті
від 200 до 400 євро, тобто загалом українська економіка отримала близько
мільярда євро”, – зазначив Жалдак.

Водночас, за його
словами, на підготовку турніру Україна витратила з бюджету 36 мільярдів гривень
(тобто більше ніж 3 мільярди євро). Представник Нацагентства зауважив, що
частина коштів витрачена на інфраструктурні проекти¸ які приносять користь
економіці і після завершення турніру.

Жалдак додав, що
значну частину коштів у чемпіонат вклали приватні інвестори – зокрема,
готельний та ресторанний бізнес. За словами Жалдака, реальний економічний ефект
можна буде оцінити за результатами комплексного дослідження впливу Євро-2012 на
українську економіку, і відповідне дослідження вже розпочато.

Товариство GIZ
опитало в Україні 2,3 тис іноземних туристів, які перебували у приймаючих
містах у дні проведення матчів. Близько 80% оцінили рівень підготовки до
чемпіонату за різними напрямками “добре” або “дуже добре”,
третина опитаних планують ще раз відвідати Україну.