PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Київ і Бровари зв’яже тролейбусний маршрут вартістю 500 млн грн – ЗМІ

Вікна-Новини

Сьогодні, 12 вересня, Кабмін повинен затвердити
техніко-економічне обгрунтування (ТЕО) будівництва тролейбусного
сполучення між Києвом і Броварами, пише Forbes.ua посилаючись на власні
джерела.

Так, згідно з документом, копією якого володіє
видання, на реалізацію проекту з бюджету буде виділено 528,5 млн грн. У
2012 році на “тролейбусну” програму виділяється 141 млн грн, додає
Forbes.ua.

За даними ТЕО, гілку для електротранспорту
Київ-Бровари будуть тягнути близько 2,5 років. Будівельні компанії та
постачальники обладнання ще не визначені.

За словами джерела Forbes.ua, близького до
Міністерства інфраструктури, бюджет проекту викликає багато питань.

“Виходячи з даних ТЕО, будівництво 1 км лінії
обійдеться в 14 млн грн, тоді як, за моїми підрахунками, можна
вкластися в 1-1,5 млн грн. Ну, нехай ще 10 млн грн витратять на
будівництво спеціальної підстанції для лінії. Але все одно сума
виглядає дуже завищеною”, – зазначає співрозмовник видання.

Експерт при цьому висловив упевненість, що проблем
із завантаженістю у тролейбуса не буде, адже Бровари – найближче
місто-супутник Києва з населенням 110 тис осіб, і знайдеться багато
охочих скористатися недорогим громадським транспортом.