PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Кремль погодився будувати метро на Троєщину

Вікна-Новини

«ВЭБ» підписав з КМДА меморандум про фінансування
будівництва 4 гілки метро та комплексного розвитку всієї транспортної системи
Лівого берега Києва.

Київська міська державна адміністрація підписала меморандум
з державним «Внешэкономбанком Росии» про забезпечення для Києва фінансування
будівництва четвертої лінії метрополітену.

Відповідний меморандум було підписано у КМДА під час
зустрічі голови Київської міськдержадміністрації Олександра Попова з мером
Москви Сергієм Собяніним у межах дня Москви в Києві.

З боку Києва меморандум підписав заступник голови
Київміськадміністрації Руслан Крамаренко, а з боку «Внешэконобанка» –
представник правління компанії «ВЭБ капітал» (дочірньої інвестиційної компанії
«Внешэкономбанк») Юрій Жданов.

Крім того, меморандум 
містить комплексну зміну і вдосконалення транспортної системи всієї
лівобережної  частини Києва.

Раніше ВАТ «Федеральний центр проектного фінансування»,
«дочка» «Внешэкономбанку» стала переможцем конкурсних торгів на залучення
компанії – консультанта з реалізації проекту будівництва четвертої гілки
Київського метрополітену.

Трохи пізніше Крамаренко заявив про те, що сторонами
розглядалися 2 схеми фінансування робіт – концесія та договір життєвого циклу.
За першою схемою інвестор окупить видатки за рахунок виручки від експлуатації
гілки метро та компенсації з боку міста вартості проїзду. За другою схемою
інвестор віддає право експлуатації гілки КП «Київський метрополітен», а місто
протягом 15 років компенсує вкладення з бюджету.

Орієнтовна вартість будівництва метро на Троєщину становить
$1,2-1,6 млрд.