PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Чим підкорили європейців українські фотографи

Вікна-Новини

Вiкна 22:00

Вони взяли
фотоапарат і назнімали такого, що вся Європа гомонить. Столичні фотографи
взялися показувати Україну світові. І вже здобули призові місця на міжнародних
фестивалях реклами.

Її робота –
стрибати. Ось так 40 хвилин, а на обличчі – усмішка.

Людмила Кучер, киянка:

Ого… скільки разів я стрибаю? Не знаю, нереально
велику кількість. Ноги дуже болять.

Яна перестрибала
весь Київ і всю Одесу. Найскладніше було вистрибати потемкинські сходи в місті
над морем. І дарма, що ноги втомлюються.

Яні наказує
стрибати він. Бо хоче показати емоційність українців. Звичайним фотоапаратом,
із дешевеньким штативом і без жодного додаткового обладнання кинув виклик
офіційним промороликам України до Євро-2012. Своїми роботами хоче показати: в
нас не лише красива архітектура, церкви й козаки.

Микола Носок, автор проекту «Ukraine Welcomes U»:

Останні ролики, які знімаються, у них немає
емоцій. Показуються будинки, архітектура, але немає… хочеться показати емоції
міста. Показати такий ролик, щоб люди усміхалися потім переглядаючи.

За один день
такого знімання автори ролика нафотографовують більше 1000 фотографій. Не дивно,
адже для 20 секунд відео потрібно не менше 400 фотознімків.

Цей стиль
знімання має назву Stop-Motion. Усі світлини монтують на комп’ютері, й виходить
отаке.

На таке не
потрібно жодних грошей – лише ініціатива. Український настрій іноземцям
сподобався. Ролики Олексія вже визнали найліпшими на європейському фестивалі
вірусної реклами і присудили друге місце – на міжнародному кримському фестивалі
реклами.

Він українцям
викладає англійську. Перс Ібрагім дивиться ролика, що його відзняв Олексій, і
резюмує.

Ібрагім Егтерамі, іноземець:

Ну, не погано. Але, коли ви хочете розповісти про
емоції людей, про їхні переживання, потрібно їх слухати. Нехай це будуть фотокартки,
але такі, які би передавали емоції не однієї людини, а цілої маси. Я з цього відео
не можу зрозуміти, як живуть люди в Україні, чим вони живуть.

Ібрагімові ми
показуємо офіційного проморолика України до Євро.

Ібрагім Егтерамі, іноземець:

Мені подобається, класно! Це все показує. Жодного слова,
але бере за душу. Коли дивися це – починаєш це відчувати. Не треба зайвих слів,
аби пояснити, що тут відбувається.

Проте критичні
відгуки їм не страшні. Вони переконані: зможуть більше. Нині Олексій із
командою готує сценарій для поїздки до Львова. Каже, буде ще цікавіше. У планах
попереду – Харків і Севастополь.