PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Колесніков пообіцяв Львову та Одесі метро

Вікна-Новини

Про це віце-прем´єр-міністр – міністр інфраструктури Борис
Колесніков повідомив журналістам у Вашингтоні, де він вивчає досвід будівництва
наземного метро, ​​повідомили у прес-службі Партії регіонів.

«Якщо брати до уваги компонент «ціна та якість», то,
звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або намагаються
його побудувати, відкрите метро набагато економічніше, простіше й ефективніше в
управлінні», – сказав Колесніков.

Віце-прем´єр поінформував, що на сьогоднішній день відкрите
метро вже проектується у Донецьку, вивчається можливість проведення такого
метро в районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних
будівель.

Крім того, за його словами, такий зручний і швидкий вид
транспорту необхідний такод іншим містам, наприклад, Львову – в контексті
підготовки до Олімпіади, а також Одесі – через складну геологію місцевості.

«Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 рази дешевше
вести відкритим способом. По суті справи, за 1 км підземного метро можна
побудувати 3 км наземного. Тобто будь-який мільйонник сьогодні може
використовувати цей досвід», – пояснив Колесніков.

За його словами, українську сторону під час вивчення цього
питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопаду.

Також він відзначив важливість використання під час
будівництва метрополітену продукції українських виробників.

Віце-прем´єр висловив сподівання, що провідні компанії
розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість
закуповувати вагони безпосередньо в країні.