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
Сьогодні починає діяти утилізаційний збір на імпортовані з Росії автомобілі та автобуси | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Сьогодні починає діяти утилізаційний збір на імпортовані з Росії автомобілі та автобуси

Вікна-Новини

У газеті”Урядовий кур’єр” №166 від 14 вересня
опубліковано ухвалу Кабінету міністрів України №843 від 3 вересня, якою
запроваджується утилізаційний збір на імпортовані з Росії автомобілі та
автобуси.

Згідно з ухвалою, юридичні та фізичні особи, які імпортують
транспортні засоби і кузови до них з Росії, повинні самостійно забезпечити
подальшу утилізацію в разі втрати транспортними засобами своїх споживчих
якостей.

Також документ встановлює граничні ціни на послуги з
утилізації непридатних до експлуатації транспортних засобів і кузовів до них.
Ціна утилізації для нових легкових автомобілів з обсягом двигуна від 1000 до
2000 куб см становить 7,37 тис грн, від 2000 до 3000 куб см – 14,08 тис грн,
від 3000 куб см до 3500 куб см – 19,09 тис грн, понад 3500 куб см – 30,25 тис
грн.

При цьому вартість утилізації автомобілів, яким понад три
роки, збільшується в 6,2-6,4 раза, а для автомобілів від 3000 до 3500 куб см –
в 8,2 раза.

Водночас зазначається, що ціна утилізації легкових
автомобілів, які ввозяться фізособами для особистого користування, незалежно
від обсягу двигуна становить 550 грн для нових авто і 825 грн для авто, яким
понад 3 роки.

Гранична ціна утилізації транспортних засобів, призначених
для перевезення більш ніж 10 чоловік, перевезення вантажів, а також
транспортних засобів спеціального призначення повною масою до 2 тонн становить
19 тис грн, від 2,5 до 3 тонн – 30,4 тис грн, від 3,5 до 5 тонн – 38 тис грн,
від 5 до 8 тонн – 41,8 тис грн, від 8 до 12 тонн – 50,92 тис грн, від 12 до 20
тонн – 55,86 тис грн, більш як 20 тонн – 110,2 тис грн.

У разі утилізації транспортних засобів цієї категорії, яким
більше ніж 3 роки, її вартість збільшиться в 1,56-1,6 раза для транспортних
засобів масою від 2,5 до 5 тонн, в 4-6,8 раза при масі від 5 до 20 тонн і в 4
рази при масі транспортного засобу понад 20 тонн.

Юридичні та фізичні особи, які імпортують для вільного обігу
транспортні засоби та кузови для них походженням з Російської Федерації,
зобов’язані самостійно забезпечити подальшу заготівлю та утилізацію відходів
або укласти відповідний договір з відповідними підприємствами з урахуванням
затверджених урядом граничних цін.

Нагадаємо, що з 1 серпня 2012 року в РФ набув чинності закон
про 30%-й утилізаційний збір на окремі види колісних транспортних засобів,
відповідно до якого за кожний транспортний засіб, що ввозиться до РФ або
вироблений в РФ, сплачується утилізаційний збір для дотримання екологічної
безпеки. Платниками збору визнаються особи, які здійснюють ввезення автомобілів
до РФ, а також особи, які виробляють автомобілі на території Росії.