PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Києву загрожує транспортний колапс

Вікна-Новини

Вирішити проблему постійних заторів у Києві допоможе
створення глобальної комплексної стратегії розвитку транспортної інфраструктури
столиці.

Таку думку висловив народний депутат від Парії регіонів Вадим
Столар.

Він вважає, що ситуація з рухом в столиці буде тільки
погіршуватися, якщо не зробити відповідні кроки. Інші світові мегаполіси, які
зіткнулися з загрозою транспортного колапсу, говорить Столар, по-різному
виходили з цієї ситуації – в більшості великих міст в розпорядженні
автомобілістів кілька кільцевих доріг, що дозволяють об´їхати «вузькі місця»
широкими автострадами, а за в´їзд в центр міста потрібно платити.

Якщо Київ не почне вирішувати цю проблему вже сьогодні, то
за кілька років столичні вулиці стануть лише місцем паркування, а водіям
доведеться кидати свої авто та пересідати в метро.

Для запобігання транспортного колапсу, на думку Столара,
необхідно, створення глобальної комплексної стратегії розвитку транспортної
інфраструктури столиці. По-перше, потрібно організовувати рух по кільцевих
дорогах, обмежити на них кількість світлофорів, створити різного роду
транспортні розв´язки з великою кількістю підземних пішохідних переходів. Крім
того, депутат вважає, що необхідно, наскільки це можливо, розвантажити центр,
звільнити його від держустанов – перенести їх в урядовий парк. По-третє,
потрібно створити систему стоянок на в´їздах до столиці, щоб гості Києва
залишали там свої автомобілі та пересідали на громадський транспорт.

Також депутат вважає, що не менш важливо проводити
роз´яснювальні роботи серед власників автомобілів, закликаючи їх активніше
користуватися громадським транспортом. Необхідно забезпечити належні умови для
пересування по місту на альтернативних видах транспорту. Також потребує
негайного вирішення проблема паркування в центральній частині міста.

І найголовніше, на думку Столара, необхідно поліпшити якість
вже існуючих в Києві доріг. Вибоїни і калюжі через несправні зливні системи
збільшують кількість пробок, а ремонти, які здійснюють осередками, створюють
додаткові труднощі в русі та є лише способом розкрадання бюджетних грошей.