PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Російська преса назвала можливих інвесторів метро на Троєщину

Вікна-Новини

Окупати вкладення в будівництво київського метро росіяни
будуть за рахунок забудови території навколо станцій.

 Державний
«Внешэкономбанк России» веде переговори зі структурами співвласника
«Трансмашхолдингу» Андрія Бокарева і колишнього голови ради директорів
петербурзького «Вагонмаш» Сергія Кияшка про входження в пул учасників проекту
будівництва четвертої лінії київського метрополітену на Троєщину. Крім того,
«ВЭБ» розраховує залучити в цей проект і свою українську «дочку» –
Промінвестбанк, повідомляє російський «Коммерсант».

«Будувати нову гілку київського метро буде генпідрядник з
Росії. «Українська сторона знає про це наше побажання і ставиться до нього з
розумінням. Переговори із цього приводу вже ведуться. Звысно, як субпідрядники
будуть залучатися українські компанії», – продовжує один із співрозмовників
«Комерсант». Назвати кандидатури на роль генпідрядника він відмовився. За
інформацією «Комерсант», стати генпідрядниками проекту в Києві готові
структури, пов´язані зі співвласником «Трансмашхолдингу» Андрія Бокарева і
колишнього голови ради директорів петербурзького ЗАТ «Вагонмаш» Сергія Кияшка.
Їм уже було направлено пропозицію, додає один із співрозмовників «Комерсант»
(…) Ключовим інвестором будівництва нової гілки може стати «ВЭБ», який
розраховує залучити в цей проект Промінвестбанк, свою українську «дочку», –
повідомляє видання.

 При цьому,
наголошується в статті, «частину інвестицій «ВЭБ» зможе повернути за рахунок
забудови територій навколо метро. Світова практика свідчить, що на таких
проектах можна покрити до 20% витрат на будівництво об´єкта».

Нагадаю, 12 вересня Київська міськдержадміністрація
підписала меморандум з державним «Внешэкономбанком  России» про забезпечення для Києва
фінансування будівництва четвертої лінії метрополітену. Крім того, меморандум
включає в себе комплексну зміну і вдосконалення транспортної системи всієї
лівобережної  частини Києва, а також
будівництво бізнес-району «Київ-Сіті», імовірно, на Теличці.

 Раніше ВАТ
«Федеральний центр проектного фінансування», «дочка» «Внешэкономбанка» стало
переможцем конкурсних торгів на залучення компанії – консультанта з реалізації
проекту будівництва четвертої гілки Київського метрополітену.

 Трохи пізніше
заступник голови КМДА Крамаренко заявив про те, що сторонами розглядалося 2
схеми фінансування робіт – концесія і договір життєвого циклу. За першою схемою
інвестор окупить витрати за рахунок виручки від експлуатації гілки метро і
компенсації з боку міста вартості проїзду. За другою схемою інвестор віддає
право експлуатації гілки КП «Київський метрополітен», а місто протягом 15 років
компенсує вкладення з бюджету.

 Орієнтовна вартість
будівництва метро на Троєщину становить $1,2-1,6 млрд.