PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Чверть українців уже визначилася, за кого віддати голос

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Чверть українців уже
визначилася, за кого віддати голос на парламентських виборах. Про це
свідчать дані соцопитування, проведеного фондом «Демократичні
ініціативи» та центром Разумкова.

Найбільше інформації
про кандидатів українці черпають із телевізора. Та й самі кандидати
надають перевагу саме телевізійній рекламі. У малих містах та селах про
претендентів, як правило, дізнаються із газет та листівок. А от
інформацією про кандидатів із Всесвітньої павутини користується лише
десята частина електорату.


Ірина Бекешкіна, директор фонду «Демократичні
ініціативи»:

Поки
що Інтернет для 8% є важливим джерелом інформації. А соціальні
інтернет-мережі, знаменитий Фейсбук, в якому багато хто з нас любить
сидіти – 4%. Тобто ми бачимо, що це все-таки дуже і дуже обмежений
вплив цих джерел.