PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Мільйонному пасажирові Hyundai подарували машину

Вікна-Новини


Вікна 22:00

Він ламався сто разів, отримав безліч скарг, та доїхав. Швидкісний потяг
Хюндай, якого критикують за неквапливість і поломки – довіз мільйонного
пасажира. Цим і похизувалася Укрзалізниця. Ще й ювілейній пасажирці машину
подарувала.

На пероні столичного вокзалу троє в одностроях. Дівчата з
тацями й хлопець із квітами готові зустріти особливого пасажира.

На годинник поглядає й керівник швидкісного напрямку Укрзалізниці. На питання
про часті запізнення їхніх потягів ображається.

Леонід
Лобойко, директор «Української залізничної швидкісної компанії»:

У нас таке
свято ми зустрічаємо мільйонного пасажира, а вам треба нарікання.

Але нарікати є кому. Потяги Хюндай за неповний рік експлуатації на українській
залізниці ламалися майже сотню разів. Зазвичай їх рятували вітчизняні
тепловози.

Як заморський потяг спинявся, у вагонах зникали електрика й тепло. Пасажири
зігрівалися як могли.

Останній раз халепа спіткала швидкісного потяга 4-ри дні тому. Дорогою зі
Львова, став на півтори години в полі. Директор напрямку вже й не знає як
виправдовуватися.

Леонід Лобойко, директор «Української
залізничної швидкісної компанії»:

Я би сказав слово поломки, воно не зовсім
підходить до цієї теми…дійсно бувають технічні несправності…

Після десятків таких випадків, обурені пасажири вирішили масово скаржитися на
перевізників до суду. Юрист позивачів каже, отримати відшкодування вони мають
шанс.

Максим Щербатюк, юрист української
гельсінської спілки з прав людини:

Окрім того, що там показується, як можна
компенсувати матеріальну і моральну шкоду , та само ставиться питання про
недобросовісність реклами і забезпечення Укрзалізницею технічного стану цих потягів.

Виробники потягів в українців уже перепрошували. Зробили це знов.

Чой
Юн Сук, директор київського офісу автомобільної корпорації:

У нас є добрі інженери, тому ми обіцяємо,
що ламатися потяги більше не будуть…

Євгенія
Мотрич, журналістка:

Славнозвісний потяг інтерсіті, який
привіз мільйонного пасажира, цього разу приїхав – вчасно.

Ніби щойно з салону краси, до журналістів з вагона вийшла
причепурена чорнявка. Її квиток, кажуть залізничники – мільйонний.

Олена – викладачка Харківського автодорожнього вишу.
Презенти – квиток на потяг та нову машину, пасажирка прийняла як належне.
Здивувалася лише по тому, як журналісти в неї спитали – а чому вона не
дивується такому щастю.

Маркова Олена, харків’янка:

Я не ожидала, что это правда. Не ну что вы, ах, я не могу
в это поверить.