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
Через часті ДТП українські зупинки стають небезпечними для життя | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Через часті ДТП українські зупинки стають небезпечними для життя

Вікна-Новини

Вікна 18:00

Більшість українських зупинок – небезпечні для життя.
Стверджують громадські активісти. На них відсутні огорожі, посадкові майданчики
та піддашки. Зводять їх без дотримання спеціальних будівельних норм. І як
наслідок – десятки загиблих на зупинках. Якими вони мають бути – дізнавалися «Вікна».

Пан Євген живе неподалік злощасної зупинки в
Дніпропетровську. Тут аварії відбуваються регулярно. Він бачив, як у останній,
три дні тому, загинуло п’ятеро людей.

Євген Фершал, свідок ДТП у Дніпропетровську:

Тут мгновенно вон туда человек отлетел и
вот тут пацаненок лежал.

БМВ без жодних перепон вилетіло на зупинку й позбивало людей. Ані паркана, ані
високого бордюра. Пан Євген на прохання «Вікон» береться виміряти його висоту.
Подекуди бордюр зруйнований. Там, де є – налічує лише кілька сантиметрів.

Євген Фершал, свідок ДТП у
Дніпропетровську:

6 сантиметров. Бордюр должен быть высоким. А так
– машина возьмет и перекатится.

Заввишки 20 сантиметрів. Саме таким має бути бордюр за всіма нормами й правилами.
Громадський активіст Юрій Паперовий показує такий на одній із зупинок у Києві.

Юрій Паперовий, активіст ГО «Громадський
комітет транспортної безпеки»:

Случилось ДТП, то вот этот бордюр, который 20 сантиметров, он
сдерживает траекторию движения, и сдерживающим фактором для того, чтобы
автомобиль не вылетел на остановку, не травмировал людей, которые там
находятся.

Утім, і ця зупинка неідеальна. Тут є кіоск, а саме через
них і стається більшість травмувань. У Дніпропетровську уламки металу та скла з
хлібної крамнички – завдали людям найбільших ушкоджень.

Юрій Паперовий, активіст ГО «Громадський
комітет транспортної безпеки»:

Если бы там не было столько киосков, не было бы столько и
увечий, потому что именно об киоски они и получили эти травмы.

Фахівці стверджують, що зупинки в Україні дедалі частіше
стають місцем смерті для пішоходів. А все через те, що переважна їх більшість
не відповідає жодним будівельним нормам. Тим часом чиновники схильні винуватити
в страшній кількості смертей не зупинки, а водіїв. Мовляв, саме вони –
неуважні, перевищують швидкісний режим і вбивають пішоходів.

Андрій Вавриш, заступник директора
департаменту містобудування:

Коли так швидко автівка вилітає на
дорогу, то немає технічних засобів, якими б могли б зупинити наслідки аварії.

Експерти радять постраждалим судом вимагати матеріального відшкодування від
місцевої влади за необладнану зупинку.