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
Добро не перемагає, а купує зло – вважає український фотохудожник Братков | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Добро не перемагає, а купує зло – вважає український фотохудожник Братков

Вікна-Новини

Вікна 22:00


Добро купує зло. Так вирішив фотохудожник Сергій Братков після того, як
дослідив життя в мегаполісі. Відомий український художник, який нині живе в
Москві, привіз до Києва свої нові роботи навмисне для ПінчукАртЦентру.

Юлія Янчар,
журналістка:

Нова виставка одного з найуспішніших
фотографів пострадянської доби Сергія Браткова – це така собі сучасна
мегаполісівська інтерпретація головного слогану казок. Та якщо у дитячих історіях
добро перемагає зло. У його історіях – воно його просто купує.

Добро купує зло. Три слова і три нові його фотороботи. Їх мало й водночас –
багато. І всі поєднані між собою. Його майже рік не було в Україні. Український
фотохудожник удирається зі своїми дослідженнями міста.

Сергій
Братков, фотохудожник:

Мне не хочется вдаваться  в политику, но
это так и происходит везде. Сегодня не побеждают и не воюют. Сегодня легче
купить. Полная власть денег.

Його попередня персональна виставка в ПінчукАртЦентрі 2010-го закінчилася
протестами обурених націоналістів. Усе тому, що тему України він бачив по-своєму.

Такі мудрощі з неоном почали використовувати художники в Америці ще в
п’ятдесятих. Та нині – це новий манер Браткова.

Тетяна Кочубинська, кураторка виставки:

В данном случае именно неоны – главное это и
привлекательная картинка , с другой стороны, именно эти надписи, они несут
основную смысловую загрузку всей выставки. Потому что эти три надписи – в этом
сочетании, в этом пространстве, они создают все повествование выставки.

Цей виставковий простір ПАК ЮЕЙ призначено лише для нових робіт. Це – аби
збагнути актуальне мистецтво – простіше – коло чого працює автор нині. Куратори
переконані, нові роботи Браткова – неодмінно треба оцінювати разом із іншими
такими ж новими. Поряд брати Чепмани і Тоні Оурслер та більшість своїх роботи також
готували навмисне для ПінчукАртЦентру.

Бйорн Ґельдгоф, заступник арт-директора PinchukArtCentre:

Якщо ви бачите цю виставку і розумієте, що художник хотів вам сказати, вам
треба на неї подивитись і виставку братів Чепменів, разом із Тоні Оурслером – і
ви побачите, яким бачать мистці сучасне суспільство і якою вони бачать
реальність. І я гадаю – це найнеймовірніша частина шоу – бо це реальність,
самотність і як це знайшов художник.

Виставка для огляду відкриється вже у середу. І вже ввечері художник
спілкуватиметься з відвідувачами. Експозицію Браткова, а ще Оурслера і братів
Чемпанів відкрито до 21 квітня. І як завжди безкоштовно.