PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

До України приїхав балет Complexions, зі створенням якого допоміг Патрік Свейзі з «Брудних танців»

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Брудні танці на сцені Національної опери. До України вперше приїхала балетна
трупа
Complexions з Нью-Йорка.

Ольга Семак,
журналістка:

20 років тому гроші на створення цього колективу дав актор Патрик Свейзі. Зірка
фільму «Брудні танці» сказав про свого друга – Дуайта Родена: він привніс в
класичну хореографію гостроту вуличного танцю. І це найліпше пояснення, в чому
карколомний успіх цієї трупи.

Вже чотири роки, як пішов з життя Патрік Свейзі. В 57
актор помер від раку підшлункової залози.

А засновник балету Complexions Дуайт Роден святкує 50. Жодних урочистостей.
Подарунки приймає на київській сцені посеред репетиції.

Дуайт замолоду танцював у вславленій негритянській трупі Елвіна Ейлі. Та
останні 20 років опікується своїм нью-йоркським балетом та хореографією. Його
трупа починає розминку з класичних батманів та пліє. Та вже на прогоні
починається божевілля. Балет та хіп-хоп, стрит та модерн, джаз та молитовний
транс під релігійні афрогімни. І все це разом й без упину.

Дуайт Роден, засновник Complexions
Contemporary Ballet:

Я б описав так: мій проект про часи, в
яких ми живемо. Наш танець про шалений ритм сьогодення, інтернет, мобілки,
технології, але в ньому неодмінно є й традиції. Класичний балет ми поєднуємо з
сучасним танцем. Якщо коротко: наш стиль – це екстрим, тілесність та швидкість.

Колектив трупи змінюється так само блискавично, як і танцює. 2-3 роки й
приходять нові. А він непохитний. Танцює тут від дня заснування. Його називають
«Чорна пантера» та «Найвидатніший танцівник наших часів». Та Дезмонд Річардсон
вирішив: танцям – край. Бо вже 44!

Дезмонд Річардсон, танцівник, засновник
Complexions Contemporary Ballet:

Я вирішив
перевести дух. Мені вже не 17. Проте я відчуваю сили навчати молодих,формувати
з них щось годяще. Мої роки слави позаду. Отже хочу припинити танцювати. Але
все гаразд.

Таким тілом не всі артисти похвалитися можуть. Статура Дезмонда – це майже
мистецький витвір.

Дезмонд Річардсон, танцівник, засновник
Complexions Contemporary Ballet:

Я багато займаюся йогою та пілатесом.
Пілатес, скажу вам, це щось. Він просто змінив моє тіло. У свої «за 40» я
почуваюся ліпше, ніж у 20. Ні, я не курю! Я вживаю багато протеїнової їжі. І
харчових добавок для м’язів, адже вкрай обережно. А дієт моє тіло не витримує.


У Києві Дезмонд станцює прем’єру – дует із Денисом
Матвієнком. Зворушливу хореографію за назвою «Що буде після цього» поставив
Роден. Матвієнко на репетиції нервувався.

Денис Матвієнко, керівник балетної трупи
Національної опери України:

Мало времени,
его вообще не было! Два дня. Ребят
а, мне нужно идти,
вспоминать движения репетировать. Спасибо большое.


Свій дебют на українській сцені Complexions розтягли на три відділення.
Завершував «Pretty Gritty Suit» – феєричний балет-попурі на теми американських хітів.
А два дні до того глядачами колективу стали звичайні подорожні в аеропорту
Бориспіль. Очікуючі на свій багаж, артисти почали танцювати просто посеред
зали, коли випадково заграла музика.