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
Українці платитимуть за проїзд білоруськими дорогами | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Українці платитимуть за проїзд білоруськими дорогами

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Українці заплатять за їзду білоруськими шляхами. Уже
від першого липня проїхатися навпрямки від прикордонного Гомеля до Мінська може
коштувати від 130-х до 380-х гривень – залежно від машини.

З’їздив до баби з
дідом в Миколаїв і залишився без коліс. Після українських доріг білорус Микола
другу добу реанімує авто.

Микола Фетисов, білорус:

Пришлось менять
покрышку на запаску
, и так же вот последовал ремонт
стабилизаторов
. Ну может еще раз поеду,
конечно
, ну не знаю.

До таких
українських випробувань він не звик. Каже, в Білорусі таких ям ще треба
пошукати.

Полагодивши авто, хлопець вихваляється перед «Вікнами» якістю білоруських
доріг.

Микола Фетисов, білорус:

Ну, на Украине,
конечно, тоже бывают места, где хорошие дороги, но, в основном, намного хуже.
Мы сейчас едем по Партизанскому проспекту, это далеко не главный проспект, и
вот дорогу держат вот в таком состоянии. Тут даже, если она разбивается, они ее
быстро чинят, приятно ехать.

За якістю шляхів
слідкують не лише дорожні служби. Перш ніж розпочати ремонт пошкодженої ділянки
отримують рекомендації з лабораторії.

Вже з липня за якісні шляхи у Білорусі доведеться платити. Гроші братимуть за
понад 800 км доріг. А саме від Мінська до національного аеропорту, від столиці
до Вітебська, Могилева, Гомеля та Гродна.

Наразі систему
поборів відпрацьовують на трасі. Вона пролягає від польського до російського
кордону.

Ірина Драбок, журналіст:

Це єдина платна дорога у Білорусі. Вартість
проїзду для іноземців від 4 до 20-ти доларів. Ціна залежить від класу
автомобіля.

На весь шлях 4-ри
пункти дорожніх зборів. З іноземців беруть лише долари і євро. За легковик – 4
долари. На інший вид транспорту ціна залежить від його висоти.

Станіслав Ломако, начальник зміни пункту
справляння дорожніх зборів:

Вот 8 класс,
допустим
, большая вот такая фура,
вот она 15 евро или 20 долларов
. Сейчас белорусы
у нас не платят чисто
, белорусы и страны таможенного.

З білорусів та громадян Казахстану та Росії грошей не беруть лише за легкові.
За вантажівки сплачують як усі. Щоправда розраховуватись можуть рублями.
Скільки мають віддати, рахують з допомогою датчиків.

Кажуть, з іноземців змушені дерти валюту, бо гроші на будівництво автобану дали
Світовий та Європейський банки. Гарантією повернення їхніх кредитів і стало
запровадження плати за проїзд.

 Білоруси сподіваються, коли зроблять платною
трасу від прикордонного з Україною Гомеля до Мінська, українські водії не
нарікатимуть, адже платитимуть за якість.