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
Подивитися на Китай в ПінчукАртЦентрі люди приходили в піжамах | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Подивитися на Китай в ПінчукАртЦентрі люди приходили в піжамах

Вікна-Новини

Вікна 22:00

По Китай – у
піжамах. ПінчукАртЦентр долучився до світової акції «Ніч у музеї». У суботу
виставковий майданчик працював до ранку. Вхід для всіх – безоплатний. А тих,
хто наважився прийти в піжамах – пропускали без черги.

Черга, дощ, ніч і
розбитий велетенський поліцай китайського митця Чжао-Чжао. Вони йдуть повз
нього і чергу. У піжамах. Студенти Юля і Олекса так прийшли дивитись на Китай.

Все, що всередині – це Китай очима тамтешніх сучасних митців. Теперішнє і
минуле. Ніч в Музеї – всесвітня акція. Однак лише в ПінчукАртЦентрі ті, хто в
піжамах, у черзі не стоїть.

Денис Казван:

В нас завжди черга 300-400 людей і всі жаліються, що
довго стояти у черзі – ми дамо можливість для найсміливіших креативних людей,
якщо вони готові через весь Київ їхати на метро, на автобусах, на таксі в
піжамах, то ми запустимо їх без черги.

Без сорому і в образі – пара заходить дивитися експозицію. Починають з кімнати
китайського опозиційного митця , який невиїзний з Китаю – Ай-Вейвея. Справжнє
викорчоване коріння – як символ викорчуваної інтелігенції в 60-х. На стінах
фото тисячі одного китайця за кордоном.

Поруч з Юлією і Олексою інші люди у піжамах. Одне до одного усміхаються. Їх же
на тлі експонатів фотографують професійні фотографи.

Зазвичай тут фотографуватись не можна. Однак лише в Ніч музеїв – професійний
фотограф клацне всіх, хто попросить. Юля й Олекса проходять далі. Свої погляди
зупиняють на живій інсталяції Сунь Юаня і Пен Юй.

Українські хлопці з зав’язаними очима розбирають і складають автомати
Калашникова. Це такий собі натяк на воєнізовану китайську владу. В піжамах
через сітку за цим спостерігають і вони.

Далі кімната воскових фігур, в яких замість голови – каміння. Це байдужі
батьки. Юля про філософський зміст митців не думає – їй цікаво як їх зроблено.

За маршрутом у них ще глиняна кімната, та ось найбільше подиву викликала робота
Чжань Хуань. Одна свиня з попелу на стіні – інші дві справжні і малі – у хліві.
І це на 5 поверсі.

На останньому поверсі ПінчукАртЦентру в Ніч музеїв показали повнометражну
біографічну стрічку про одного з найвидатніших китайських митців Ай Вейвея. І
про його ставлення до Китаю.