PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

За вантажівками слідкуватимуть цілодобово

Вікна-Новини

Вікна 18:00
За вантажівками слідкуватимуть цілодобово. Непомітні ваги з’явились на трасі Київ-Чоп. 
На виїзді зі столиці в напрямку Житомира у дорожнє полотно вмонтували систему, яка зважує і фотографує порушників – тих, хто перенавантажує свої машини і руйнує дорогу.
Щоправда система поки працює у тестовому режимі. 
В «Укравтодорі» порахували, що їхніми пересувними вагами нині складно упіймати усіх порушників. 
Тож до кінця року планують встановити кілька десятків прихованих вагів і поставити туди, де перевізники найбільше їздять дорогами.
Віктор Горошко, керівник відділу вагового контролю ТЗ ПАТ «Дак» «Автомобільні дороги України»:
Коли ми маємо факти проїзду автомобілів вагою 60, 70, 78 тонн – це кричущі факти, людей треба наказувати на таку поведінку на дорозі. Перевезення 20 тонн зерна не розглядається, тільки 40, ще плюс машина сама важить 18 тонн і виходить такий собі вагон, йому по рейках їздити треба, а він їздить по наших дорогах.