«Вікна» порахували, скільки рекламних носіїв щодня проїздить водій

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Вона мерехтить, затуляє дорожні знаки, відволікає увагу водіїв і спричиняє численні аварії. Це реклама. 70 відсотків її встановлено нелегально. У це важко повірити, але за півгодини у водійське око потрапляє зо дві сотні рекламних вивісок. Тож їх взялися заборонити. Законопроект про посилені вимоги до зовнішньої реклами – вже у Раді. Його підтримують й самі ДАІшники. Вони теж подали до Кабміну схожий закон. Чи можливий спокій за кермом – Ігор Андрющенко.
В’ячеслав – професійний водій, але це перехрестя на вулиці Артема об’їздить десятою дорогою. Через величезний рекламний екран.
В’ячеслав, водій:

Ты едешь, прямо перед тобой телевизор, ты смотришь кино, и резко дорога заканчивается в этом месте, часто аварии бывают.
Трохи далі знак переходу геть затуляє рекламний щит. І таких місць у столиці – десятки. Одного разу тут таки В’ячеслав ледь уник трагедії. 
В’ячеслав, водій:

Уже в последний момент ты понимаешь, что проезжаешь пешеходный переход, хорошо, что там никого не было.
Б’ють на сполох навіть самі ДАІшники. Кажуть, реклама вже забрала чимало життів. 
Сергій Будник, керівник центру безпеки дорожнього руху ДАІ:

Досить значна частина ДТП є через те, що водій відволікся від керування і здійснив зіткнення. Я не можу сказати, що це 100% пов’язано з рекламою, але певний відсоток є.
Це Ленінградський майдан, одна з найаварійніших розв’язок Києва. Щомісяця тут стається кілька ДТП. 
«Вікна» вирішили просто порахувати, скільки рекламних носіїв проїздить кожен водій щодня. Один так званий телевізор, десяток розпірок і чотири десятки білбордів. Усього понад півсотні носіїв. Загалом за півгодинну поїздку столицею водій бачить зо дві сотні рекламних вивісок. 
Але він хоче врятувати Україну від реклами.
Антон Яценко, автор законопроекту:
Треба знайти золоту середину між рекламоносіями і учасниками дорожнього руху.
Депутат Яценко подав до Ради новий закон про рекламу. Він повністю забороняє розпірки над дорогами. А також рекламу, що встановлена на стовпах. І відсуває білборди аж на 10 метрів від проїжджої частини. А це означає, що з більшості не надто широких київських вулиць реклама просто зникне. Рекламісти від такої ініціативи не в захваті, бо втратять чи не половину прибутків. Радять боротися не з рекламою, а з корупцією під час видавання дозволів.
Роман Паламарчук, виконавчий директор асоціації зовнішньої реклами:
К сожалению, вмешиваются коррупционные факторы, некоторые операторы получают по 500 разрешений за раз.
І тепер через несистемне розміщення реклами столичні вулиці видаються суцільним ярмарком. В управлінні КМДА з питань реклами вже рік утілюють європейський досвід. Прогнозують, за 15 років реклама врешті стане, як на Заході.
Руслан Луценко, заступник директора з економіки управління КМДА з питань реклами:
Там є принципи, щоб не дратувати водіїв, заборонені ті рекламні конструкції, які меркотять і так далі, і так далі.
Тут ці принципи давно працюють. «Вікна» відвідали угорську столицю.
Ігор Андрющенко, журналіст:
Це пожвавлене перехрестя неподалік від центру Будапешта і, незважаючи на мільйони людських очей, реклами тут фактично немає.
Пітер – водій, на запитання, чи не дратує його реклама під час руху, перепитує – шо, недочув.
Пітер Варга, будапештянин:
Доки ви не спитали, я навіть не замислювався над цим питанням, здається, в нас із цим – повний лад, я бачу дорогу, а не рекламу під час їзди.
Головний рекламоносій – такі туби, а також брендовані машини і навіть велосипеди. А щоби знайти хоч якийсь білборд, довелося докласти чималих зусиль. Колега Пітера, В’ячеслав, про такі дороги може хіба мріяти.
В’ячеслав, водій:
Знаки вперемешку с рекламой бигбордами, не всегда сразу сориентируешься.
Навіть якщо закон Яценка ухвалять, він не вирішить чи не найбільшої мороки української реклами. Поставити нового щита значно простіше, ніж прибрати наявного. І хоча щороку кількість демонтованих споруд зростає вдвічі, але на вулицях їх лише більшає. 
Законопроект вже пройшов перше обговорення у комітетах Верховної Ради. Гравці ринку домовилися скоротити кількість рекламних конструкцій на третину, а в майбутньому – повністю звільнити від реклами історичні центри українських міст.
ВІТАННЯ!
Будь ласка, допоможіть нам покращити СТБ -
поставте 2 чесних галочки:

1.

2. Мені

Будь-ласка, заповніть всі поля