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
На Харківщині ділки робили бензин в городі і продавали біля дороги | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

На Харківщині ділки робили бензин в городі і продавали біля дороги

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Вони виготовляли бензин у себе в городі. Кмітливі ділки організували під Харковом міні-завод з переробки нафтопродуктів. Вітчизняні експерти такій практиці не дивуються. Лише додають – третина бензину в Україні – фальсифікат. І якщо його залити в машину – вона далеко не поїде. Що насправді заливають у баки машин – з’ясовувала Олена Рибницька.
Вони продавали бензин просто при дорозі. Схоже,бізнес був успішний, адже міні-завод працював щонайменше півроку. Підвела нафтовиків погана якість палива. Міліцію люди завалили скаргами на бензин, який вбиває їхні машини.
Сергій Лінник, заступник начальника Харківського райвідділку міліції:

В ходе обыска было обнаружено и изъято 80 кубометров готовой продукции, которая уже была готова поступить на рынки Украины.
Схожих нафтопереробних заводників в Україні експерти нараховують десятки. Деякі навіть мають ліцензії на виробництво так званого змішаного бензину. Його компоненти закуповують за кордоном і міксують вже в Україні. Такий продукт в народі кличуть бодягою і остерігаються як вогню, бо це смерть для двигунів. 
Валентин Землянський, експерт:
Путем не сложных химических реакций создается некая смесь, которая продается как бензин 92 или даже 95 с добавлением определенных присадок. В свое время это был тетроетил свинец, который по сути после двух заправок убивал двигатель и восстановлению не подлежал. 
Автолюбитель Олександр зітхає не просто так. Йому пощастило знайти бодягу на одній з АЗС Києва. Каже, після заправки їздив не довго. 
Олександр Шапошніков, автолюбитель:

Выезжая, буквально проехал там 500 или 1000 метров, у меня машина просто остановилась. Вызвал мастера – сказал, на эвакуатор только машину, отвезли на станцию – все топливная система стала. 
Олександр і його п’ятисотий – далеко непоодинокі жертви вітчизняного паливного ринку. Спілка автомобілістів кілька років відслідковує якість палива в усій країні. Кажуть, найгірша ситуація на Сході та в Криму, найкраща – в Західній Україні. Київ в п’ятірці міст, де продають найгірше паливо. 
Віталій Чеховський, активіст автомобільної спільноти:
Если, например, в городе Киеве несколько лет назад мы находили до 10% АЗС, которые продавали некачественное топливо, то исследования годичной давности показывают, что их уже около 50%.
Неякісний бензин – майже третина вітчизняного паливного ринку. Левова його частка – це імпорт. Чиновники вже заходилися посилювати контроль за ввезеним пальним. 
Олександр Дороховський, директор департаменту митної справи міністерства доходів і зборів:
Больше злоупотреблений безусловно при импорте дизельного топлива. На протяжении как минимум последних 3 – 3,5 лет, когда мы начали четко контролировать импорт нефтепродуктов, количество этих случаев уменьшается.
Перевіряти сертифікований продукт – справа невдячна, певні експерти. Неякісного палива серед нього мало. А на шляху до АЗС його можуть ще тричі розбавити. Контроль слід посилювати на заправках й міняти умови роботи перевіряючих.
Леонід Косянчук, президент об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України:

Операторов нужно извещать за 10 дней о внезапной проверке. Ну это вообще… К внезапной проверки у меня будет все ок, может даже не сомневаться. Более того, даже если у меня найдут некачественное топливо на заправки, их штрафы меня могут только насмешить.
Кілька тисяч гривень штрафу – крапля в морі. Горе-трейдери ворочають мільярдами. За статистикою лише за останній рік український бюджет недоотримав 4 млн. грн. акцизів. 
Леонід Косянчук, президент об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України:

Должна быть адекватная ответственность вплоть до уголовной, до конфискации АЗС. Тогда будет порядок. Если мы человек 5 посадим в Украине и отберем у них АЗС, уверяю, не нужно будет контролировать 7 тысяч АЗС.
Навести лад на паливному ринку реально за півроку – певні фахівці. Головне – політична воля. Та декому вона матеріально не вигідна.
Валентин Землянський, експерт:
И естественно, что в таком теневом бизнесе заинтересованность очень большая. Имеет ли это коррупционную составляющую, покрывается ли это со стороны государственных чиновников – это вопрос, но безусловно, думаю, что самостоятельно такой бизнес вряд ли мог существовать на украинском рынке.
Капремонт паливної системи Мерседеса обійшовся Олександру у 10 тисяч гривень. Він теж має пропозиції щодо покарання надто підприємливих та безвольних. Певен, його варіант безпрограшний.
Власників харківського бензинового міні-заводу ще шукають. Як знайдуть, розстрілювати не будуть. У законодавстві за подібні діяння передбачено штраф до 3,5 тисяч гривень або 2 роки виправних робіт.