PCEtLVN0aWNreSBMZWZ0LS0+DQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7IH0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDEzNDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgbGVmdDowO319DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxNTAwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV80IHsgd2lkdGg6IDI0MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IGxlZnQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7fX0NCjwvc3R5bGU+DQoNCjxzY3JpcHQgYXN5bmMgc3JjPSIvL3BhZ2VhZDIuZ29vZ2xlc3luZGljYXRpb24uY29tL3BhZ2VhZC9qcy9hZHNieWdvb2dsZS5qcyI+PC9zY3JpcHQ+DQo8IS0tIGV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8zIC0tPg0KDQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzkxODM2OTIwMyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+PCEtLVN0aWNreSBSaWdodC0tPg0KDQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowOyB9DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxMzQwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8yIHsgd2lkdGg6IDE2MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IHJpZ2h0OjA7fX0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDE1MDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMjQwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgcmlnaHQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowO319DQo8L3N0eWxlPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vcGFnZWFkMi5nb29nbGVzeW5kaWNhdGlvbi5jb20vcGFnZWFkL2pzL2Fkc2J5Z29vZ2xlLmpzIj48L3NjcmlwdD4NCjwhLS0gZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgLS0+DQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzM0MDc0OTY4MyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+
В пустелі Арабських Еміратів загинув відомий автогонщик | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

В пустелі Арабських Еміратів загинув відомий автогонщик

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Чорний тиждень для українських екстремалів. В пустелі Арабських Еміратів загинув відомий перегонець Вадим Нестерчук. Він разом із напарником тренувався у найскладнішій бездоріжній місцині планети. Та машина загрузла в пісках. Нестерчук пішов по допомогу. Через якийсь час його знайшли без ознак життя. 
Це було його останнє тренування. Вже за півтора тижня він мав вирушити в ралі «Шовковий Шлях». У понеділок зранку він передав у Київ – поїхав у пустелю.
На фото Вадим Нестерчук два роки тому. На зустрічі з дітьми у Львові. Двоє залазять у його легендарне авто, мріють про Дакар. 
Вадим Нестерчук про піски міг говорити годинами. Любив перестрибувати через дюни, бо не бачив, що за ними. 
Серед дюн він і помер. Його автомобіль втрапив у піщану пастку. Вадим намагався відкопатися самотужки. Але машина вийшла з ладу.
Сергій Силін, пресс-секретар Вадіма Нестерчука:
Машина перестала заводитись, повалив чорний дим вийшла з ладу електроніка. Вадим зрозумів треба кликати на допомогу… Він вирішив залишити напарника в автомобілі, з водою. А сам пішов до найближчої траси, він бачив вона не далеко… Він пішов до траси скинув координати. Група виїхала на порятунок… вони тільки могли констатувати, що він помер. 
У Вадима трапився тепловий удар, потім зневоднення й через те спинилося серце. Скільки часу він пробув серед пісків без води досі невідомо, в його команді кажуть – пустеля й за 3 години може вбити. Друзі твердять – Вадим до того купу разів загрузав у пустелі. Жартував, що робить то спеціально. 
Були в його житті і набагато екстремальніші пригоди. 40 годин за кермом без сну і їжі, ночівлі в пустелях, страшні аварії.
Сергій Силін, пресс-секретар Вадіма Нестерчука:
Машина просто переверталася кілька разів. Машину майже навпіл розривали, але механіки за ніч ремонтували і Вадим виходив на трасу…
Саме Євген Червоненко колись підписав ліцензію Нестерчукові на перший у його житті Париж-Дакар. Каже – кожен автоперегонець має затямити – геть не все залежить від майстерності водія. 
Євген Червоненко, автогонщик:

Это стечение обстоятельств. Драма всегда заложенная в правилах игры спектакля. В Пакистане террористы расстреляли 5 украинских альпинистов. Тоже смелых ребят. А здесь украинец, прославивший страну, спасал пакистанца. И он остался жить. Он был полуживой, сейчас в больнице будет жить…
Тіло українського перегонця мають привезти на батьківщину вже до вихідних. У нього залишилася дружина і двоє дітей.