PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

93% доріг без ям – Укравтодор

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Якщо Вас підкидає в машині, Ви на тій рідкісній дорозі, яку ще встигли поремонтувати працівники Автодору. От-от – і халепа скінчиться. Бо таких поганих шляхів в Україні майже не лишилося. Укравтодор відзвітував – на дев’яноста трьох відсотках магістралей загального значення вже немає ям. «Вікна» засумнівалися й перевірили. 
Вони працюють, а він ходить пішки. Два тижні тому пан Володимир їхав проспектом Перемоги. Пізно ввечері вертався додому. У темряві й не зчувся, як наскочив на перешкоду. 
Володимир Дубровський, водій:

Бачу перед собою щось не зрозуміле. Я, на моє нещастя, нажав на гальма, але як виявилося, це була ступінька, заввишки 30 см. Це співробітник ДАІ потім наміряли 30 сантиметрів, яку залишили дорожники. Я відчув страшенний удар. В мене машина низька, мотор важкий, розбило коробку передач автоматичну. Це дуже дорогий ремонт. Зараз машину полагоджу, візьму документи про те, скільки це буде коштувати і звернуся до суду.
Гуртом і батька легше бити. Охочих покарати автодоровців за пастки на шляхах цей юрист згуртував у єдиний позов. 
Лаврентій Царук, юрист:

У нас 22 истца. Средние исковое требование – 500-700 гривен, у кого насколько пострадал автомобиль. Общая сумма исковых требований – 44 тысячи. Главная идея нашего коллективного иска – это заставить чиновников выполнять их собственные законы. Как заставить их это делать – только гражданским давлением, подавая коллективный иск, и его нужно подавать за каждую яму и гривну.
Ці люди правосуддю не ймуть віри. Мешканцям Ходорова, що на Львівщині, урвався терпець. Вони перегородили дорогу загального значення. 
Мешканці Ходорова:

Ми протестуємо, що наша влада за наші гроші не може дозволити нам, водіям, їхати по нормальних дорогах.
Рух транспорту заблоковано. Машини стоять у заторі. Майже годину люди ходили через зебру, вимагаючи негайно почати лагодити дороги. Та здебільшого водії, змушені спинитися не нарікали на це, мовляв, їм теж остогидли ями на дорогах і постійні ремонти машин. 
Українські дороги цього року як ніколи діряві. Щоби заспокоїти водіїв, комунальники латали їх усіляко. Ось у Горлівці вигадали ноу-хау: вкладали в ями стару цеглу. Тепер замість неї два шари новенького покриття. Водії радіють.
Укравтодор звітує, ремонтні роботи завершили майже на всіх дорогах державного значення. Окрім Львівської області, окремих відтинків у Чернівецькій, Івано-Франківській та Закарпатській областях. 

Євген Прусенко, голова державного агентства автомобільних доріг України:

Стан доріг на сьогодні в цьому році за всі роки незалежності дійсно найгірший. Дороги відпрацювали свій ресурс вже не один рік. Деякі не ремонтувалися по 40-45 і більше років.
Чиновники порахували, хоча б на частковий ремонт усіх шляхів потрібно принаймні 10 років і щонайменше 500 мільярдів гривень, а це перебільшує річний бюджет України.