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
Після інциденту з російськими прикордонниками вижив тільки один українець (оновлено) | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Після інциденту з російськими прикордонниками вижив тільки один українець (оновлено)

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Родини українських мореплавців у відчаї. Третій день після трагічної зустрічі рибалок із російськими прикордонниками, рідним не кажуть, хто загинув, а кого просто не знайшли. Родичам не дозволили впізнати тіла. Повідомили лише прізвище єдиного вцілілого. 
Олександр Федорович – єдиний із українців, хто вижив після тарана в Азовському морі. «Вікна» дізналися ім’я чоловіка, якому вдалося врятуватися після того, як російський прикордонний катер розтрощив українського човна. 
Під час зіткнення уламок баркаса пробив йому легені. Його прооперували в російському Єйську. Медики кажуть, одужуватиме ще якнайменше 2 тижні.
«Його стан здоров’я оцінюється як середньої тяжкості і ми очікуємо, що найближчим часом лікарі дадуть дозвіл на його транспортування в Україну. Його життю нічого не загрожує», – повідомив Євген Перебийніс, замісник директора департаменту інформполітики МЗС України.
Пошукова операція триває. Відомо, що двоє з членів екіпажу українського судна загинули. Доля ще двох невідома. Їх і досі шукають у морі. Родини цих мореплавців доведені до відчаю: вже третій день їх не повідомили ні про що. 
«Кто в морге хоть узнать, чтоб мы готовились, что он живой, мертвый, может он там, может там. Ну почему не показывать людей, кто умер, что это за тайна?» – обурюється родичка мореплавця Раїса Дурнева.
Наступного після трагедії дня брат одного з мореплавців, аби хоч щось дізнатися, вирушив до російського Єйська. 

«В морг тоже не пустили, сказали без консула вам, ну как бы я не знаю закон их, ну хотя бы посмотреть, родители ж переживают, родственники, никто нам ничего не ответил, никто нам ничего не сказал», – все, що дізнався родич мореплавця Роман Дороган.
Нагадаємо, трагедія сталася кілька днів тому. Моторна посудина з українцями перетнула кордон поблизу Довжанської коси. Її помітив російський патрульний катер. Розпочалася гонитва. Російські прикордонники протаранили човна з українцями.
А от російські ЗМІ розповідають, що все було по іншому. Мовляв, українці браконьєрили. Побачили російських прикордонників і почали втікати. А потім, заявляє ФСБ, розвернули човна й пішли на таран. 

«Пытаясь оторваться от российских силовиков, судно-нарушитель произвело опасный маневр, резко изменило курс в сторону преследователей, нарушив международные правила предупреждения столкновений судов в море. В результате чего лодка навалилась на борт пограничного катера и перевернулась», – доповіла Наталя Стрединина, прикордонне управління ФСБ РФ у Краснодарському краї.
Місцеві мешканці такі заяви називають абсурдними. Адже український човник був просто не в змозі протистояти залізній бойовій машині російських прикордонників. 

«Там же громада тонн в пограничном катере этом, и взять обычную лодку сколько, она там весит килограмм 500? Это все равно, что взять детскую коляску и вот машину, как вы коляской возьмете на таран машину», – дивується мешканець с. Безіменного Олександр Корнеєв.
Що насправді сталося в Азовському морі, з’ясовує спільна українсько-російська комісія. Вітчизняні дипломати передали росіянам відповідну ноту.
Росія висловила співчуття та зі свого боку пообіцяла розслідування провести швидко і ретельно. 
Слідчий комітет Південного федерального округу Федерації за фактом дії російських прикордонників порушив кримінальне провадження. Те саме зробила й українська прокуратура Маріуполя. 
Під час досудового розслідування мають з’ясувати мету перетину кордону та інші деталі трагедії.