PCEtLVN0aWNreSBMZWZ0LS0+DQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7IH0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDEzNDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgbGVmdDowO319DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxNTAwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV80IHsgd2lkdGg6IDI0MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IGxlZnQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7fX0NCjwvc3R5bGU+DQoNCjxzY3JpcHQgYXN5bmMgc3JjPSIvL3BhZ2VhZDIuZ29vZ2xlc3luZGljYXRpb24uY29tL3BhZ2VhZC9qcy9hZHNieWdvb2dsZS5qcyI+PC9zY3JpcHQ+DQo8IS0tIGV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8zIC0tPg0KDQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzkxODM2OTIwMyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+PCEtLVN0aWNreSBSaWdodC0tPg0KDQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowOyB9DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxMzQwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8yIHsgd2lkdGg6IDE2MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IHJpZ2h0OjA7fX0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDE1MDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMjQwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgcmlnaHQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowO319DQo8L3N0eWxlPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vcGFnZWFkMi5nb29nbGVzeW5kaWNhdGlvbi5jb20vcGFnZWFkL2pzL2Fkc2J5Z29vZ2xlLmpzIj48L3NjcmlwdD4NCjwhLS0gZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgLS0+DQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzM0MDc0OTY4MyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

На Луганщині викрили нелегальний нафтогін, який крав 9 тис. тонн щомісячно

Вікна-Новини

Вікна 22:00

На Луганщині за місяць вкрали 9 тисяч тонн пального з російської труби й саморобним відгалуженням доправляли до України. Сам нелегальний нафтогін сягнув цілого кілометра. 
Щомісяця 9 тисяч тонн нелегальної нафти перетікало через трубу. Один її кінець знаходиться з того боку кордону в російському містечку. Там українець сполучив її з нафтогоном. Випомповане переправляв на Луганщину. Тут виготовляв із нього бензин, додавав присадок, аби підняти октанове число палива. Далі на вантажівках доправляв це все на АЗС. 
Урядовці з Міндоходу тішаться, що в операції «Держкордон-2013» – перші значні успіхи. За різними обрахунками в Україні близько 100 таких заводів. Частка їхньої продукції на ринку – 30 відсотків. Тобто кожен третій літр палива – фальсифікат. На цьому держава втрачає 120 мільйонів щомісяця. 
«Изъято около 50 тонн горюче-смазочных материалов и оборудование транспортные средства на сумму около 800 тыс. грн.», – повідомляє Сергій Стороженко, старший оперуповноважений головного оперативного відділу Міністерства доходів і зборів України.
Проте від викриття одного НПЗ така діяльність не втратить популярності, кажуть аналітики. Бо організувати своє підприємство просто.

«Это может быть большой гараж, оборудование для таких НПЗ в принципе легален, они в доступе. Запчасти и оборудование может купить любое предприятие», – каже аналітик Анатолій Баронин.
На такий бензин завжди є попит, бо якісне легальне пальне нині дороге. А тому надто в селах надають перевагу дешевшій, але підробці. 
«Скільки міні НПЗ в Україні, не знає ніхто. Але їх забагато. Що таке міні НПЗ – це такий собі самовар, як колись гнали самогон, так і зараз женуть паливо. Там про якість взагалі не варто говорити, бо ця суміш, вона не є навіть паливо. Вона просто є горючою сумішшю. Вона добре горить», – пояснив  Леонід Косенчук, керівник асоціації нафтотрейдерів.
Заправлятися таким паливом – смертельний номер для двигуна машини. Довести потім, що причина поламки – неякісний бензин, неможливо.

«В подальшому судовому розгляді потрібно надати докази, що пальне, яке знаходиться в баку автомобіля, отримано з цієї автозаправної станції. Тому, коли проходить певний, коли приходять експерти на цю станцію брати взірці цього пального, там вже інше пальне, з іншими характеристиками», – каже юрист Ростислав Кравець.
Тому експерти паливного ринку радять не ощадити на дешевому паливі. Бо збережена на літрі гривня може відбитися в кілька, як не в десяток тисяч гривень на ремонт автомобіля.