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
В Одесі через 25 років зустрілися зірки кінокомедії «Приморський бульвар» | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

В Одесі через 25 років зустрілися зірки кінокомедії «Приморський бульвар»

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Зірки «Приморського бульвару» зустрілися на Приморському бульварі через 25 років, і разом переглянули чи не останню музичну комедію СРСР. 
На Ланжеронівському узвозі вони діляться особистими здобутками. Акторка Ольга Кабо рік тому в 44 народила другу дитину. Та в Одесі туристи й досі мають її за кіногіда Олену з «Приморського бульвару». 

«Скажите, как нам пройти отсюда до… Я говорю: не знаю. – Да как это вы не знаете! Вы же экскурсоводом работаете! Что же вы такая непрофессиональная», – сміється акторка Ольга Кабо.
Сашко Кузнецов майже одразу після «Приморського бульвару» чкурнув до Америки. Там працював актором, барменом, масажистом. Його радянський смайл у Голлівуді став ще більш сліпучим. Йому – 53. Та що далі – Кузнецов чимраз гарнішає й гарнішає. На відміну від Одеси.
Акторка Ганна Наза’єва в Одесі святкує подвійне свято: 25 років тому на зніманнях «Бульвару» вона закрутила курортний роман з режисером Олександром Полинниковим. 
Ще 14 років тому Наза’єва зіграла в стрічці Полинникова «Поживемо-побачимо». Тоді закляклу на холоді юну акторку режисер, аби зігріти, притис до грудей. Хтось зі знімальної групи зауважив: тепер ви мусите з нею одружитися.

«Я сказал не вопрос. Вот исполнится 18», – відповів режисер Олександр Полинников.
Їй було 18, йому 46, коли вони зустрілися на зніманнях «Приморського бульвару».
«Она приехала и говорит: Александр Николаевич, а мне 18 лет. – Ну я тебя поздравляю. – Она: и все? Вы что не помните? Вы же жениться обещали. – Я говорю: о! Ну шутя: жениться, так жениться. Поехали в Москву… Я думаю, ну это – шутка, сейчас девочка скажет, да ладно, я пошутила! Нет, идет. Отнесли ЗАГС заявление, все на полном серьезе. Я думаю, вот дурак старый, что я делаю…», – згадує режисер Олександр Полинников.
«Приморський бульвар» – фільм показовий з усіх боків. Він – передвістя кооперативного кіно, а ще жанру пострадянської «полунички». Адже за 90-х Олександр Полинников серед перших став фільмувати еротичні комедії та драми. А ще в «Бульварі» режисер показав, як треба знімати відеокліпи. 8 пісень на музику В’ячеслава Добриніна ще довго штурмували чарти. Текст хіта «Крапля в морі» Полинников замовляв поетові Симону Осіашвілі особисто.
«Песня нужна про Одессу. У девочки – горе. Поэтому капля в море, горе – это капля в море, все пройдет. Он говорит: все, все, все, все, тихо! И уехал домой. Капля в море, горе-море. И через два часа звонит мне и диктует текст песни», – розповідає режисер Олександр Полинников.
«Приморський бульвар» в кінематографічній Одесі, пригадують, фільмували спокійно.
«Одесситы довольно равнодушно проходили: ну, снимается кино, ну и шо такое? Мало ли тут шо-то снимают!», – каже режисер Олександр Полинников.

«Під час знімань лише одного разу довелося перекрити вулицю, коли знімали сцену зі скейтбордистами. На Ланжеронівський узвіз та Приморський бульвар подивитися на трюки зібралося пів-Одеси», – повідомляє журналістка Ольга Семак.
Із Риги до Південної Пальміри викликали цілу збірну СРСР зі скейтбордингу. А до того півроку Ганна Наза’єва тренувалася зі спортсменами в Москві.
«Вот Александр Николаевич любит там говорить, что я там несколько раз падала. Я не упала ни разу! Самое мое большое достижение – это я могла ехать и перепрыгивать со скейта на скейт и это я могла делать сама, реально!» – пишається акторка Ганна Наза’єва.
На Приморському бульварі скейтбордисти катаються завжди. 15-річний Сашко з друзями зізнаються, фільм «Приморський бульвар» їм нецікавий. Та видовищну сцену на скейтах вони знають і передивляються.
Вже 15 років Полинникова час від часу дозоляють: коли буде продовження комедії. Він каже, як знімати сучасний музичний фільм, знає, аби були гроші.