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
На Харківщині пройшла тест-поїздка потяга з новітньою системою | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

На Харківщині пройшла тест-поїздка потяга з новітньою системою

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Доки Європа оговтується від залізничних катастроф в Іспанії та Швейцарії, Україна випробовує максимальні швидкості. Сьогодні відбувся перший тест поїзда, що невдовзі зможе возити людей із Києва до аеропорту Борисполя. 
Інженери Крюківського заводу демонструють новенького потяга. В його голові сховано новітню систему, що дає змогу зменшити руйнування від можливих зіткнень.
«При соударении до 30 км/ч деформация происходит только до кабины. Пока в Украине нет поездов, которые были бы оборудованы краш-системой», – пояснює інженер.
Посадовці теж опановують основи будування вагонів.
Поїзд рушає в тестову поїздку. Мета – досягти максимально дозволеної в Україні швидкості на залізниці – 160 км/г.

«Мы с 10 года начали заниматься скоростными поездами, когда было поручение Азарова», – каже Євген Хворост, голова правління Крюківського вагонобудівного заводу.
500 інженерів розробляли міжміський потяг до Євро, витратили півмільярда гривень. Проте переміг корейський Хюндай. 
Тепер вони адаптували свій поїзд і сподіваються возити ним хоч пасажирів Повітряного експреса швидкісної лінії, що за планом, має з’єднати Київ та аеропорт Бориспіль. Кажуть, вітчизняний поїзд не гірший за Хюндай, складений на дві третини з українських запчастин, та й на третину дешевший.
«Вы видели у нас голова полностью закрыта, если у поезд интерсити отрытая часть находится, то у нас закрыта. Забор воздуха идет сверху, а у нас снизу. Они хорошие поезда, но они были сделаны для других условий», – відмічає  Євген Хворост, голова правління Крюківського вагонобудівного заводу.
Будуватимуть лінію китайці, мають розпочати вже цього року й завершити 2015-го. Поїзд за півгодини доправлятиме пасажирів до аеропорту. 
«Вже вся основна робота зроблена, тому що етап будівництва, коли їздять бульдозери, крани це 20 відсотків проекту», – каже Владислав Каськів, голова держагенства з інвестицій.
В сьогоднішньому рейсі все відбулося за планом.
«Все прошло хорошо, заехали графиком. Средняя скорость была 140 км, на отдельных участках 160 км в час», – розказав машиніст Андрій Раєвський.
Завдання виконане, одначе присутні представники китайської сторони майже не проявляють інтересу до заїзду. І саме від них, а не від урядовців Нацпроекту залежить остаточний вибір поїздів для Експреса. Серед конкурентів – чеські Шкоди та корейські Хюндаї. Тож і підсумкова оцінка стримана.

«Відчуття від поїздки хороші, але потрібно час, аби перевірити його технічні характеристики та придатність до використання на проекті», – відповів Се Юн, представник китайської машинобудівної корпорації.
Переможець конкурсу стане відомим уже в середині осені.