На Харківщині пройшла тест-поїздка потяга з новітньою системою

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Доки Європа оговтується від залізничних катастроф в Іспанії та Швейцарії, Україна випробовує максимальні швидкості. Сьогодні відбувся перший тест поїзда, що невдовзі зможе возити людей із Києва до аеропорту Борисполя. 
Інженери Крюківського заводу демонструють новенького потяга. В його голові сховано новітню систему, що дає змогу зменшити руйнування від можливих зіткнень.
«При соударении до 30 км/ч деформация происходит только до кабины. Пока в Украине нет поездов, которые были бы оборудованы краш-системой», – пояснює інженер.
Посадовці теж опановують основи будування вагонів.
Поїзд рушає в тестову поїздку. Мета – досягти максимально дозволеної в Україні швидкості на залізниці – 160 км/г.

«Мы с 10 года начали заниматься скоростными поездами, когда было поручение Азарова», – каже Євген Хворост, голова правління Крюківського вагонобудівного заводу.
500 інженерів розробляли міжміський потяг до Євро, витратили півмільярда гривень. Проте переміг корейський Хюндай. 
Тепер вони адаптували свій поїзд і сподіваються возити ним хоч пасажирів Повітряного експреса швидкісної лінії, що за планом, має з’єднати Київ та аеропорт Бориспіль. Кажуть, вітчизняний поїзд не гірший за Хюндай, складений на дві третини з українських запчастин, та й на третину дешевший.
«Вы видели у нас голова полностью закрыта, если у поезд интерсити отрытая часть находится, то у нас закрыта. Забор воздуха идет сверху, а у нас снизу. Они хорошие поезда, но они были сделаны для других условий», – відмічає  Євген Хворост, голова правління Крюківського вагонобудівного заводу.
Будуватимуть лінію китайці, мають розпочати вже цього року й завершити 2015-го. Поїзд за півгодини доправлятиме пасажирів до аеропорту. 
«Вже вся основна робота зроблена, тому що етап будівництва, коли їздять бульдозери, крани це 20 відсотків проекту», – каже Владислав Каськів, голова держагенства з інвестицій.
В сьогоднішньому рейсі все відбулося за планом.
«Все прошло хорошо, заехали графиком. Средняя скорость была 140 км, на отдельных участках 160 км в час», – розказав машиніст Андрій Раєвський.
Завдання виконане, одначе присутні представники китайської сторони майже не проявляють інтересу до заїзду. І саме від них, а не від урядовців Нацпроекту залежить остаточний вибір поїздів для Експреса. Серед конкурентів – чеські Шкоди та корейські Хюндаї. Тож і підсумкова оцінка стримана.

«Відчуття від поїздки хороші, але потрібно час, аби перевірити його технічні характеристики та придатність до використання на проекті», – відповів Се Юн, представник китайської машинобудівної корпорації.
Переможець конкурсу стане відомим уже в середині осені.
ВІТАННЯ!
Будь ласка, допоможіть нам покращити СТБ -
поставте 2 чесних галочки:

1.

2. Мені

Будь-ласка, заповніть всі поля