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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Син Володимира Висоцького прийшов на відкриття пам’ятника батьку

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Володимир Висоцький повернувся до місця свого останнього українського концерту. В Харкові біля Палацу Спорту ввечері відкрили пам’ятник артистові – цілий комплекс зі скеледромом позад артиста. Називається він «Вертикаль» – на честь однойменної кінострічки, в якій Висоцький зіграв одну з головних ролей. І це – перший в Україні скеледром просто неба, 18 метрів заввишки. 
Один із найдосвідченіших фотокореспондентів Харкова Микола Ковальчук збирається на відкриття пам’ятника Висоцькому. В редакційному архіві газети розшукує раритетні світлини. Каже, тоді, якраз 35 років тому, коли ще молодим початківцем потрапив на концерт Висоцького та зміг зробити лише 4 кадри – і гадки не мав, що колись працюватиме вже на відкритті пам’ятника легенді.

«Я прикинул, сколько я снимал – три секунды – три кадра, и как за эти три секунды менялось его лицо! Он останавливает песню: «Убери свою пушку, выйди из зала!» – народ, 5 тысяч га-га-га, как заржет весь, я покраснел, мне стыдно стало, медленно ухожу – он не поет, ждет, пока я выйду», – згадує фотограф Микола Ковальчук.
Світлини стали єдиними з того харківського концерту Висоцького у Палаці Спорту. Це були напівлегальні виступи – з афішами про концерт нікому не відомих ВІА «Музики», фіктивними підписами й «лівими» гонорарами. 
У цей час Висоцький саме знімався в стрічці «Місце зустрічі змінити не можна», грав непідкупного слідчого – й дуже ображався на звинувачення в шахрайстві.
«За однією з версій, якщо вірити спогадам слідчих, саме після харківських концертів Висоцького – було порушено карну справу, за фактом розкрадання державних коштів та махінацій з гонорарами артистам. Одночасно аналогічно справу порушили в Іжевську. Після цього Висоцький до українських міст з концертами вже не приїжджав», – дізналася журналістка Марія Малевська.
Він приїздить за півгодини до офіційного відкриття. Роздає автографи й закурює й так страшенно нагадує батька, помічає фотограф Микола Ковальчук. 
Син нарахував 26 пам’ятників Висоцькому, але харківський, каже, не схожий на жоден з тих, що бачив. За задумом авторів, тут ще буде амфітеатр, де харків’яни зможуть посидіти й послухати пісні Висоцького. Альпіністи – майбутні та вже досвідчені – під хрипкий наспів «Скелелазки моєї» – скорятимуть нові вершини.

«В этом, я думаю, и смысл какой-то, что вот так это вместе соединено, я думаю, что памятник мог обойтись без скалодрома, а скалодром без памятника, но вместе они вот образуют такой комплекс, это и символично», – сказав Микита Висоцький, син Володимира Висоцького.