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
До України їде емоційний диригент Кирило Карабиць | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

До України їде емоційний диригент Кирило Карабиць

Вікна-Новини

Вікна 18:00

36-річний Кирило Карабиць завтра приїде до Києва із фінальним концертом туру «I, CULTURE Orchestra-2013». Це сотня музикантів, переважно студентів консерваторій , з Польщі, України, Білорусі, Молдови, Грузії, Вірменії та Азербайджану. Таким оркестром він ще не керував. 
Кирило Карабиць народився в Києві, а диригентської слави зажив за кордоном. Каже, для нього не новина, що він емоційний диригент. Попри те, що останнім часом навчився стриманішому, так би мовити інтелектуальному підходу до музики.
«Ну, а эмоции на лице, их трудно скрыть. Многие музыканты мне об этом говорили, но все всегда очень довольны результатом, потому что музыкантов нужно воодушевлять во время игры. То есть я это делаю не специально, но получается как-то. И результат  неплохой», – каже Кирило Карабиць, диригент проекту «I, CULTURE Orchestra-2013».
Останні три тижні маестро творить свою версію Оркестру Східної Європи. Запроваджений Польщею, це – щорічний музичний проект, який об`єднує 100 молодих музик з 7 країн Східної Європи. Разом із ними диригент працює, відпочиває і навіть харчується. Такий стиль спілкування Кирило провадить і в професійних оркестрах, з якими концертує. А в такому молодіжному й поготів.
«Интересно очень, когда люди вместе общаются на равных, но как только прикасаются они к работе, они сразу нанимают свои места. И не смешивают то, что было во время ужина вчера или во время завтрака сегодня. Когда дело касается работы, каждый должен понимать, что работа – это совершенно другое занятие. И мне кажется, они это почувствовали. И им это приятно», – розповідає Кирило Карабиць, диригент проекту «I, CULTURE Orchestra-2013».
«Він професіонал, гарно підготовлений й беззаперечно музична особистість. Він віддає оркестрові всього себе, і праця з ним не нудна, а дуже цікава й весела», – каже Яцек Карван, контрабасист (Польща).
«Мне очень нравится его энергетика, его подача, с его рук невозможно сыграть плохо», – каже Маргарита Хакимова, флейтистка (Україна).
Коли поляки шукали диригента для цьогорічного проекту, довго не міркували й запросили українця Карабиця.
«Ми шукали диригента, який би зрозумів природу цього оркестру. Кирило вчився в Україні і добре знає музичне середовище Східної Європи. Для нас він – ідеальний кандидат в цьому проекті, через те, що не лише ментальність музикантів, а й музичний матеріал цього регіону він знає досконало», – відповіла Єва Богуш-Мур, керівниця проекту «I, CULTURE Orchestra».
Для гастрольного туру цьогоріч обрали чотири вагомі концерти композиторів Лютославського, Лятошинського, Прокоф’єва та Бартока. А от обирати 5 номерів «на біс» диригент закликав музикантів. Поляки запропонували «Мазурку» Станіслава Монюшка.
Із Хачатуряна взяли грузинський та український танці. А на честь азербайджанських музикантів диригент розшукав партитуру вальсу радянського композитора Кари Караєва з балету «Сім красунь».
Кирилові – 36. Він закінчив Київську консерваторію. Та одразу після навчання подався на стажування до Відня. 98-го його запросив до співпраці Будапештський фестивальний оркестр, а згодом оркестр Французького радіо. Відтоді двері найліпших колективів світу для нього відчинено. Якийсь час європейська преса захопливо писала про феномен «молодого диригента», а потім перевела в статус зіркових маестро. 
Останні 7 років Карабиць – офіційний 13-й диригент найстарішого в Британії Борнмутського симфонічного оркестру. В Україні диригує кілька разів на рік, якщо запрошують. Завтра в Київській філармонії Кирило Карабиць диригуватиме фінальний концерт туру Оркестру Східної Європи.