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
Скоро стане можливим при зміні мобільного оператора зберегти свій номер | Вікна-Новини
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Скоро стане можливим при зміні мобільного оператора зберегти свій номер

Вікна-Новини

Вікна 18:00

Змінити мобільного оператора і при цьому лишитися зі своїм номером телефону. Це стане реальністю від 20 грудня. Сьогодні Нацкомісія з питань регулювання зв’язку розказала, як діятиме нова послуга, та чи вдарить мобільна новація по гаманцях.   
Для Наталі зв’язок – життєва необхідність. Вона працює соціальним психологом. І ось такий монолог у слухавці: «Абонент поза зоною досяжності» – це удар не лише для неї, а й для її клієнтів. Про європейський досвід (там перейти від одного оператора до іншого, не втрачаючи номера – вже давно норма), Наталя лише мріє. А нині, від прив’язаності до одного оператора, рятується купою телефонів, і губиться в арифметиці тарифів, якості зв’язку.
«Оператор, которого я выбираю, должен отвечать целому комплексу требований, причём, это не всегда цена, но всегда качество. Мы как-то ставили два телефона рядом и сравнивали, где у кого покрытие лучше, по эти итогам мне пришлось отказаться от одного из этих операторов, но номер у меня пропал», – розповідає соціолог-психолог Наталя Іщенко.
У Нацкомісії запевняють, мукам буде невдовзі кінець. Уже є компанія, що візьме на себе технічне питання щодо перенесених абонентських номерів між операторами. 
«Сьогодні було прийняте рішення Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації про визначення адміністратора перенесення номерів. З дати реалізації 20 грудня поточного року, всі абоненти зможуть спокійно переходити, залишаючи свій номер телефону, до якого вони привикли у себе і переходити від одного оператора до іншого. Я думаю, це позитивно вплине як на тарифах, але основна задача в нас, це якість обслуговування абонентів, тому, що оператори тоді почнуть боротися за абонента», – повідомив голова НКРЗІ Петро Яцук.
Із трьох претендентів, що подали пакети документів на конкурс до НКРЗІ, в лідерах опинився «Український центр підтримки номерів і адрес». Хоча часу, аби все запрацювало до кінця року обмаль, новоспечений адміністратор обіцяє вчасно запустити сервіс.
«Я би хотів сказати, що це не тільки наш обов’язок, а це спільна робота з операторами і ми будемо робити для того, щоб саме до цього часу впровадити систему і почати працювати з операторами», – сказав Юрій Гончарук, гендиректор консорціуму «Український центр підтримки номерів і адрес».
Робота адміністратора буде приблизно така: коли людина дзвонитиме на номер абонента, який перейшов до іншого оператора, спершу дзвінок прийматиме колишній оператор, повідомлятиме про перехід абонента до іншого оператора і зміну тарифного плану. Далі оператор скерує дзвінок до компанії-адміністраторки, яка знає, до кого перейшов абонент, і зрештою доправлятиме дзвінок у відповідну мережу. Перехід абонентів між операторами обіцяють безоплатний.
Наталя сподівається, що вже незабаром зможе дозволити собі одну картку й один телефон. Адже колись зміна оператора для неї перетворилася на неприємну історію. 
«Спустя годы мне продолжают звонить люди и говорят, наконец-то мы тебя нашли, у нас был твой номер, сейчас по нему отвечает другой человек. Проблема в смене номера не только в том, что ты не получаешь свой номер, а какой-то вообще посторонний человек получает твой номер и он на самом деле может узнать все твои секреты и не только личные, но и рабочие», – каже соціолог-психолог Наталя Іщенко.