Слідчі з’ясували страшну правду падіння літака в Казані

Вікна-Новини

Вікна 22:00

Останній маневр Боїнга в Казані – заходження на повторне сідання – пілот виконував уперше в житті. Таку сенсаційну заяву оприлюднили російські авіатори. 
Літак падав як камінь. Всіх приголомшують попередні результати розслідування падіння літака. Дані бортових самописів кажуть про те, що Боїнг 737-500 почав набирати висоти під надто великим кутом і звалився у штопор.
Наближаючись до летовища, екіпаж збагнув, що не зможе успішно посадити борта. Фахівці припускають – лайнер збився з курсу. Пілоти вирішують іти на друге коло. Командир вимикає автопілот і бере стерно на себе. Вмикає режим злету. І ось цієї миті, за висновками фахівців, стається фатальна помилка. 
Літак іде на зліт, тяга збільшується, ніс лайнера підкидає догори. Відчувши це, пілоти мали тягнути стерно від себе, аби зменшити цей кут. Вони ж, судячи з усього, зробили навпаки. Кут відносно землі досяг 25-ти градусів. У авіації таке становище називають смертельною точкою. Уявіть автівку, яка на повній потужності не може подужати гірки. Вона втрачає швидкість і зупиняється. Так само й літак. Набираючи висоти під надто великим кутом, він зупиняється і починає стрімко падати.
Але шанси на порятунок були – твердять фахівці. Критичний стан стався на висоті 700 метрів. До зіткнення із землею лишалося 20 секунд. За цей час екіпаж повинен був щодуху тягнути стерно на себе, аби вирівняти літак зі стрімкого пікетування. Але пілоти цього чомусь не зробили, і лайнер у штопорі зіткнувся з землею на швидкості 450 км на годину.