Ринок ЗМІ під небезпекою: без реклами ліків і пива

Вікна-Новини

У Мінфіні пропонують включити пиво в перелік алкогольних напоїв, а це суттєво обмежить його рекламу на телебаченні. Наслідки подібних «реформ» – нищівні для українських медіа.

Роботу може втратити кожен другий працівник ЗМІ. Фактично, це вбивство медійного ринку, адже фармацевтика та алкоголь – це 40% рекламних надходжень.

«Людей скоротять, журналісти залишаться без роботи. Ними стане легше управляти, тому що медіа, які є незалежними він інвесторів, які живуть тільки з рекламного ринку – їх стане ще менше, незалежних медіа стане менше,»- каже гендиректор рекламної компанії Starlight Sales Андрій Партика.

Один з ідеологів антиринкової ініціативи Олег Березюк, голова депутатської фракції партії “Об’єднання Самопоміч”. Каже, як лікар, керувався при розробці законодавчих змін турботою про здоров’я громадян. А пиво – один з ворогів нації.

«Будь які напої які містять алкоголь, вони несуть небезпеку для людей різного віку,»- заявляє Олег Березюк.

«До недавнього часу у нас не було жодних обмежень на рекламу, низькі акцизи на алкогольні, слабоалкогольні, тютюнові вироби, але держава розвалилась – не зауважили?»- додає голова фракції.

Натоміть, про інші наслідки власних ініціатив депутат забуває. Якщо кошти, які бізнес витрачає на рекламу в ЗМІ, підуть повз них – частина засобів масової інформації збанкрутує. Їх продаватимуть, і не виключено, що іноземним інвесторам, у тому числі, росіянам.

ВІТАННЯ!
Будь ласка, допоможіть нам покращити СТБ -
поставте 2 чесних галочки:

1.

2. Мені

Будь-ласка, заповніть всі поля