PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Українське кіно: шлях розвитку

Вікна-Новини

Українське кіно й серіали можуть бути якісними та популярними. Як збільшити кількість вітчизняного продукту й задовольнити вибагливого українського глядача, вигадали наші найбільші теле- та кіновиробники. Кажуть, український глядач втомився від іноземного продукту.

«Ми хочемо протягом 5 років запустити індустрію у промислових обсягах виробництва: знімати не 2-3 фільми на рік, а щоб обсяг українського кіно у кінотеатрах досяг 25%, щоб кількість серіалів, які ми створюємо для ефірів телеканалів, потроїлася. І залучити таланти», – сказав керівник групи StarLightMedia Володимир Бородянський.

Щоб український глядач міг бачити на екрані вітчизняне, потрібна підтримка держави. Разом із урядовцями телевізійники та кіновиробники обговорили проект і його реалізацію. Все відбувалося у кінозалі, щоб показати, яким якісним може бути українське.

Про плани кінематографістів, телевиробників та держави – у сюжеті «Вікон».