PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Контроль над «Автодором»: асфальт-тест

Вікна-Новини

Триста мільйонів гривень – на дороги бойовикам. На Луганщині облавтодор хотів списати чималу суму, уклавши угоду з фірмою на ремонт шляхів в окупованій частині області. Директор облавтодору виявився одним із власників цієї компанії. За руку вчасно схопила прокуратура.

Аби залатати бездонну яму корупції «Укравтодору», Мінінфраструктури вирішило співпрацювати з австрійцями. На Київщині аудитори з Європи вже контролюють та моніторять всі дорожні ремонти. Австрійська компанія місяць стежила за дорожніми ремонтами на Київщині. І нині збирає зразки асфальту зі свіжих латок, щоб дослідити, чи використали потрібні матеріали ремонтники.

Чи ефективно використали державні мільйони на ремонт українських доріг, дізнавалися журналісти «Вікон».