PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

За рік у київському метро сталося 5 смертей

28.11.2012

Video: За рік у київському метро сталося 5 смертей

Вікна 18:00

5 смертей та 70 каліцтв – і це за неповний рік. Київська підземка –
найшвидший вид транспорту, стає чимраз небезпечнішою. Днями на коліях
станції Дніпро загинув чоловік, який намагався сфотографувати дружину.
Метрополітенівці кажуть – безпека пасажирів у руках самих
пасажирів.

Юлія
Янчар, журналістка:

За один день на одній станції метро проходить щонайменше
30 тисяч пасажирів. Київський метрополітен обладнаний мінімальними
засобами безпеки. До такого мінімуму входить ось така ледь помітна
обмежувальна лінія і свідомість самих пасажирів.

Вони останньої миті
встромляють руки й на ходу забігають у вагони. Начальник служби безпеки
руху метро каже – через нехтування елементарними правилами поведінки,
люди опиняються на колії.

Останній випадок стався
днями на станції Дніпро. Приїжджі туристи гуляли вздовж платформи, коли
чоловік вирішив сфотографувати жінку на тлі річки – перечепився й упав
просто перед потягом. Врятувати 28-річного чоловіка не вдалося.

І це вже 5 смертельний випадок за цей рік.

Сергій Ткачук, керівник служби руху київського
метрополітену:

Три із
них з метою самогубства і два це нещасні випадки через недотримання
елементарних правил користування метрополітеном.

Загалом від початку року 70 різних пригод за участі пасажирів.
Травмуються й на ескалаторах, надто діти. А ще коли з рук випадає щось
цінне на колію. Керівник станції витягає ось такого агрегата й пояснює
– вони самі допомагають дістати річ з рейок, які під напругою.

Диспетчерка Валентина дивиться й молиться, аби тільки на її станції не
трапилося лиха.

Працівники метрополітену кажуть – угледіти всіх складно – адже не всі
столичні станції обладнані відеокамерами. З 51-ї вони є лише на
вісімнадцятьох.

Сергій Ткачук, керівник служби руху київського
метрополітену:


Навіть
до Євро ми не змогли їх обладнати, тому що це дуже дороге
задоволення.

Вона працює на станції метрополітену вже 15 років. Пані Тамара
розповідає з власного досвіду, що робити, якщо хтось потрапляє на
колію.

Тамара Потороча, чергова Сирецької
станції:

Любим предметом, що у вас є: шарф, косинка, все, осли
нема такого діска треба любим предметом по кругу зупиняєм поїзд
машиніст буде знати, що це треба зупинитись. І махати, махати по кругу
любим предметом.

Такими рухами пасажири врятували життя жінці в Білорусі. З камер відео
спостереження Мінського метро видно – вона невідомо чого впала, однак
завдяки небайдужим – машиніст загальмував. Однак він уже нічого не
вдіє, коли кидаються попереду потяга. Так у Мехіко жінка хотіла
поквитатися з іншою жінкою. Обидві травмувалися. Одна смертельно. Аби
уникнути падінь на колії – у світі починають відгороджувати платформу
скляними дверима. Такі станції першими з’явились в Дубаї. В Об’єднаних
Арабських Еміратах – через це найбезпечніше метро у світі. Наслідували
досвід і азіатські країни. У Китайському Гонг-Конзі – такими
дверима-запобіжниками зменшили кількість суїцидів. Такі самі є і в
Південній Кореї. А це вже Європейські країни. Ось такий вигляд має
станція метро в Парижі, та Барселоні, планують їх монтувати в Мілані і
навіть у сусідній Росії. У Петербурзі є ось такі ще радянські мотиви.
Новинку у Латинській Америці встановили вже у Сау Пауло. Подивовані
пасажири навіть записують інтернет-огляди.