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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZpa25hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Концерт молодіжного оркестру міг не відбутися в Києві через гарну жінку

Вікна-Новини

Video: Концерт молодіжного оркестру міг не відбутися в Києві через гарну жінку

Вікна 22:00

Вони облетіли всю Європу, а фінального концерту в Києві ледь не скасували. Після тижня гастролей молодіжний оркестр країн Східної Європи дістався України. Та прикордонна служба у Борисполі на 6 годин затримала зірку світової музики із Грузії. 
За тиждень вони облетіли всю Європу. Сил на останній концерт стає не всім. Добре, якщо граєш на тромбоні. Закинув у багаж і летиш. А от із контрабасом, зітхає поляк Яцек, не намандруєшся.
«У турне все дуже складно. Я щойно побачив цей інструмент – і ось ми знайомимося. Мій контрабас лишився у Польщі. В кожному новому місті, куди ми приїжджаємо, мені надають новий інструмент – український контрабас, ну, нічогенький. Мені доводилося й на ліпших грати!», – розповідає Яцек Карван, контрабасист (Польща).
А її взагалі не хотіли пускати до України. 6 годин в Борисполі прикордонники з’ясовували особу світової піаністки Хатії Буніатишвілі. Концерт Прокоф’єва, де Хатія виконує соло з оркестром, був на межі зриву.
«В прошлый раз человек, который сидит за регистрацией, не зарегистрировал в паспорте, что выехала из страны. И они думали, что все это время я провела в Украине», – відповіла Хатія Буніатишвілі, піаністка (Грузія).
26-річна Хатія – молода діва сучасного піанізму з престижними нагородами та вагомим службовим списком. З оркестром на сцені вперше заграла в 6 років, а концертує світом з 10. Категорично проти звання «вундеркінда».
«Мне говорили, надо 3 часа заниматься. Мне иногда хотелось, например, читать, чем заниматься. Но я нашла вариант, как можно это пережить. Я ставила всегда книгу под нотами, и родители не замечали, что я читала под нотами. Фантазия и литература – это была самая интересная часть, но конечно с музыкой», – розповіла Хатія Буніатишвілі, піаністка (Грузія).
Як для музики, яка грає в найліпших класичних залах світу, Хатія занадто красива, еротична й спокуслива. Коли грає, ефектно відкидає волосся з обличчя. Губи фарбує лише червоним. Сукні – з декольте й завжди з глибоким викотом на спині. 
«Спина, да, мне кажется гораздо сексуальнее и красивее показать спину, чем грудь, например! Такие 30-е года 20 века», – відповідає Хатія Буніатишвілі, піаністка (Грузія).
Та що найбільше дратує її конкурентів та певну частку меломанів – її підбори. Вона ж не просто йде, вона тисне в них по педалях роялю!
Тато Хатії прилетів з Тбілісі на київський концерт. Журналістів уникав. А от мама іншої зірки цього туру, диригента Кирила Карабиця, була в доброму гуморі. Маріанна Копиця, зізнається, слухала концерт не як мама, а як доктор мистецтвознавства.
«Коли я дізналася, який репертуар, мені здавалося, що син взяв велику планку, тому що все ж таки – це студенти. Їм ще важко мабуть то було зробити. Але вони звучали, як професійний, справжній, дуже такого високого ґатунку оркестр», – поділилася думкою Маріанна Копиця, музикознавиця, мати Кирила Карабиця.
100 молодих музик з 7-ми країн східної Європи у Києві викликали на біс чотири рази. І контрабасист Яцек дочекався своєї улюбленої Лезгинки, про яку мріяв ще до концерту. 
«Не дочекаюся, коли ми гратимемо Лезгінку «на біс». Ми там граємо лише дві ноти. А коли там вступають скрипки, то контрабаси взагалі замовкають і ми байдикуємо», – радіє Яцек Карван, контрабасист (Польща).